کد خبر : 1985994 | 19 آذر 1402 ساعت 17:10 | 27.9K بازدید | 25 دیدگاه

الان نه، شاید وقتی دیگر؛

اختصاصی: معروف و تیم ملی به این دلیل کنسل شد

همان‌طور که امروز مشخص شد، به نظر می‌رسد باید پرونده حضور سعید معروف در تیم ملی را بسته‌شده دانست.

اختصاصی: معروف و تیم ملی به این دلیل کنسل شد

به گزارش "ورزش سه"، از مدت‌ها قبل که بحث در رابطه با انتخاب سرمربی جدید تیم ملی مطرح شد، نام سعید معروف نیز بین گزینه‌های هدایت تیم ملی والیبال ایران مشاهده شد. اسطوره و کاپیتان سابق تیم ملی والیبال ایران که این روزها از دنیای بازی فاصله گرفته و گفته می‌شود که قصد دارد به جرگه مربیان بپیوندد.

چند هفته پیش و زمانی که هنوز محمدرضا داورزنی رئیس فدراسیون والیبال بود با او گفت‌وگویی انجام دادیم. داورزنی در آن مصاحبه که با ورزش سه انجام داد از علاقه‌اش برای حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران خبر داد و حتی به نظر می‌رسید که تصمیم نهایی خود را هم در این خصوص گرفته بود.

بله همین‌گونه بوده است. محمدرضا داورزنی طی مذاکراتی که در هفته‌های اخیر با سعید معروف داشته، با او به توافق کامل رسید تا این پاسور سابق تیم ملی به عنوان سرمربی جدید ملی‌پوشان انتخاب شود. در واقع قرار بوده که بعد از تمدید حضور داورزنی در فدراسیون این انتخاب رنگ و بوی رسمی به خود بگیرد، اما در نهایت به داورزنی اجازه داده نشد که در این پست به کار خود ادامه دهد.

امروز هم وحید مرادی، سرپرست جدید فدراسیون والیبال، در نشست خبری خود تقریباً اعلام کرد که برنامه‌ای برای آوردن سعید معروف به عنوان سرمربی ندارد. مرادی مثل خیلی از والیبالی‌ها از این عبارت که "نباید سعید معروف را بسوزانیم" استفاده کرد تا مشخص شود که حضور این پاسور سابق تیم ملی روی نیمکت مطابق میل او نیست و باید آن را منتفی دانست.

نکته قابل توجه دیگر که باید به آن اشاره کرد این است که مرادی با وجود نزدیکی به محمدرضا داورزنی، یکی از کسانی بوده که در رابطه با حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی با این رئیس سابق فدراسیون هم نظر نبوده است و به وضوح این موضوع را در نشست خبری امروز خود نیز نشان داد.

هرچه هست، به نظر می‌رسد که حداقل در مقطع کنونی باید حضور سعید معروف روی نیمکت تیم ملی والیبال ایران را غیرممکن دانست. هرچند مرادی نظر نهایی را به کمیته فنی واگذار کرد، اما با گوش دادن به صحبت‌های کلی او می‌توان به این حقیقت رسید که فعلاً راه معروف و تیم ملی والیبال ایران یکی نخواهد شد.

دیدگاه‌ها