کد خبر : 1986018 | 20 آذر 1402 ساعت 02:57 | 15.9K بازدید | 4 دیدگاه

حمله به ستاره‌های یونایتد: تمام فصل خجالت‌آور بودید!

اوون هارگریوز، هافبک سابق منچستریونایتد، شکست این تیم برابر بورنموث و عملکرد این تیم در کل فصل را خجالت‌آور توصیف کرد.

حمله به ستاره‌های یونایتد: تمام فصل خجالت‌آور بودید!

به گزارش "ورزش سه"، منچستریونایتد شب گذشته در چارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم لیگ برتر انگلیس روبروی بورنموث قرار گرفت و با دریافت سه گل در این دیدار شکست خورد.

عملکرد ضعیف این تیم در بازی باعث شد که آنها فرصت خاصی برای جبران گل‌های خورده نداشته باشند و فشارها و انتقادات از ستاره‌های یونایتد به واسطه ارائه این نمایش غیر قابل قبول بار دیگر افزایش پیدا کرد.

بسیاری از بازیکنان و ستاره‌های سابق این تیم در چند هفته اخیر انتقاداتی را از عملکرد یونایتد مطرح کرده بودند و حالا نوبت به هارگریوز رسیده که ناراحتی‌اش از این وضعیت را ابراز کند.

1964388

او در گفت‌وگو با Premier League Productions اظهار داشت: «به صدای هو کردن گوش کنید و به صندلی‌های خالی نگاه کنید. هواداران در حال رساندن منظورشان هستند. عملکرد این تیم واقعا خجالت‌آور است و در تمام طول فصل همین‌طور بوده است.

1964387

باید تیمی (بورنموث) که سبک درست بازی را ارائه می‌دهد و بازیکنان هجومی خوبی دارد را تحسین کرد. آنها شایسته این تحسین هستند. آنها امروز نمایشی خیره‌کننده و استثنایی را ارائه کردند که واقعا باید از آن تمجید کرد.»

شیاطین سرخ با قبول شکست در بازی شب گذشته با 27 امتیاز از 16 بازی در جایگاه ششم جدول رده‌بندی قرار دارند و این احتمال وجود دارد که در پایان بازی‌های این هفته تا رده هشتم هم سقوط کنند.

دیدگاه‌ها