کد خبر : 1986042 | 20 آذر 1402 ساعت 05:05 | 6.3K بازدید | 1 دیدگاه

در فوتبال هم این چیزها هست؛

درخواست رییس جدید: به اختلاف این دو دامن نزنید!

سرپرست جدید فدراسیون والیبال اختلاف بین عبادی‌پور و موسوی را تکذیب کرد.

درخواست رییس جدید: به اختلاف این دو دامن نزنید!

به گزارش "ورزش سه"، دیروز وحید مرادی سرپرست جدید فدراسیون والیبال با خبرنگاران نشستی برگزار کرد و به سوالات آن‌ها پاسخ داد.

یکی از سوالات خبرنگاران از مرادی شایعه اختلاف سید محمد موسوی و‌ میلاد عبادی‌پور بر سر کاپیتانی تیم ملی والیبال بود که مرادی به این سوال پاسخ داد.

سرپرست جدید والیبال در پاسخ به شایعه اختلاف میلاد عبادی‌پور و سید محمد موسوی، این موضوع را همانند محمدرضا داورزنی تکذیب کرد و گفت میلاد عباد‌ی‌پور از همان اول با میل و رغبت کاپیتانی را به سید محمد موسوی واگذار کرد و هیچ‌گونه ناراحتی‌ای از این بابت نداشت.

1928691

وحید مرادی همچنین به خبرنگاران گفت اینگونه شایعات فقط به تیم ملی والیبال ضربه می‌زند و از اهالی رسانه خواست تا به این شایعات خطرناک آن هم در سال منتهی به المپیک که ایران بازی چ‌های سختی را در لیگ ملت‌های والیبال در پیش دارد، دامن نزنند. او همچنین گفت در فوتبال نیز اختلافات بین بازیکنان وجود دارد و این اتفاقات در ورزش حرفه‌ای طبیعی است.

وحید مرادی سرپرست فدراسیون والیبال، که در زمان ریاست محمد رضا داورزنی نایب رییس بود، تسلط خوبی بر اوضاع این روزهای والیبال دارد و می‌تواند تا انتخابات این رشته به وضع آشفته فدراسیون والیبال سر و سامانی بدهد.

دیدگاه‌ها