کد خبر : 1986102 | 20 آذر 1402 ساعت 07:44 | 65.3K بازدید | 6 دیدگاه

رونمایی حسینی از جدا شده پرسپولیس (عکس)

مدافع سابق پرسپولیس نخستین حضورش در ترکیب یک تیم لیگ برتری را در آبادان تجربه کرد.

رونمایی حسینی از جدا شده پرسپولیس (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، سید مجتبی حسینی پس از اینکه در تیم‌های قبلی خود در ذوب‌آهن، تراکتور، پیکان، مس کرمان، نفت مسجدسلیمان و... جوانان زیادی را به فوتبال ایران معرفی کرده بود، این کار را در آلومینیوم اراک هم دنبال می‌کند و در دیدار اخیرشان مقابل صنعت نفت آبادان که موفق به کسب پیروزی خارج از خانه شدند، یک جوان دیگر را از ابتدا در ترکیب قرار داد.

سرمربی آلومینیوم در دیدار مقابل صنعت نفت آبادان تصمیم گرفت ابوالفضل سلیمانی، مدافع سابق پرسپولیس که تاکنون تجربه حضور در ترکیب اولیه مسابقات لیگ برتری را نداشت، در جمع نفرات اصلی تیمش قرار بدهد که این بازیکن 22 ساله هم جواب اعتماد مجتبی حسینی را داد.

مجتبی حسینی که هشت بازیکن زیر 23 و 21 سال در فهرست نفرات آلومینیوم برای دیدار مقابل صنعت نفت قرار داده بود، دو نفر از آنها ازجمله ابوالفضل سلیمانی را 90 دقیقه بازی داد که این مدافع جوان و بلند قامت هم توانست روز خوبی را برابر مهاجمان سریع تیم حریف داشته باشد تا تیمش صاحب سه امتیاز شود.

1965064

سلیمانی که بخاطر فرصت پیدا نکردن برای بازی در پرسپولیس از جمع سرخ پوشان جدا شد و در تابستان امسال با نظر حسینی به آلومینیوم اراک پیوست، پس از حضور تعویضی در دیدارهای اخیرشان، مقابل صنعت نفت به ترکیب رسید و در برد تیمش نقش داشت.

دیدگاه‌ها