کد خبر : 1986145 | 20 آذر 1402 ساعت 10:29 | 36.7K بازدید | 19 دیدگاه

ژاوی در حسرت مدافع اخراجی!

در شرایطی که مدافعان شاخص بارسا مقابل خیرونا روز خوبی پشت سر نگذاشتند اما اریک گارسیا در ترکیب حریف عالی کار کرد.

ژاوی در حسرت مدافع اخراجی!

به گزارش "ورزش سه" اریک گارسیا که در بارسا شرایط خوبی نداشت در آخرین روز نقل و انتقالات به‌صورت قرضی راهی خیرونا شد و در این تیم به عنوان مدافع اصلی درخشید.

یکشنبه شب در مصاف سرنوشت‌‍ساز بارسا مقابل خیرونا در شبی که ژول کنده، رونالدو آرائوخو و آندرس کریستنسن مدافعان شاخص بارسا پراشتباه بودند و این تیم بعد از 5 سال در خانه با چهار گل شکست خورد، اریک در ترکیب خیرونا درخشید تا ژاوی با حسرت درباره او صحبت کند.  

گارسیا بعد از این برد در مصاحبه کوتاهی گفت: می‌دانستیم که رنج خواهیم برد. در دقایق اول موقعیت‌های بسیار خوبی داشتیم و از آنجا به بعد در بازی با توپ رشد کردیم.  

1965158

او درباره جدایی‌اش از بارسا هم گفت: من از بارسلونا خواستم که بروم چون می‌خواستم زمان بازی منظمی داشته باشم. بازی در بارسا پیچیده است، اما من سعی می‌کنم از زمانم در این‌جا لذت ببرم. 

جالب اينکه ژاوی و بعد از بازی با خیرونا درباره اریک با حسرت صحبت کرد و گفت: اگر به من بستگی داشت، اریک گارسیا ما را ترک نمی‌کرد. او امروز یک بازی عالی انجام داد. او بدون فشار بازی می‌کند. بازی برای خیرونا با بارسلونا یکسان نیست. 

گفتنی است بارسلونا می‌توانست مثل آنچه در مورد پابلو توره انجام داد بندی در قرارداد قرضی اریک بگنجاند تا او مقابل تیم خودش به میدان نرود اما انتقال لحظه آخری گارسیا مانع از این کار شد.

دیدگاه‌ها