کد خبر : 1986194 | 20 آذر 1402 ساعت 13:33 | 24.7K بازدید | 11 دیدگاه

فرصت آخر: بازی مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان!

بازی این هفته میلان برابر نیوکسل از اهمیت بسیار زیادی برای استفانو پیولی برخوردار است.

فرصت آخر: بازی مرگ و زندگی در لیگ قهرمانان!

به گزارش "ورزش سه"، میلان چهارشنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا باید روبروی نیوکسل قرار بگیرد.

این تیم با پنج امتیاز و هم امتیاز با نیوکسل در قعر جدول گروه قرار گرفته و شانس بسیار کمی برای صعود دارد اما باتوجه به هفت امتیازی بودن پاری‌سن‌ژرمن در رده دوم هنوز این فرصت را خواهد داشت که در صورت کسب نتیجه دلخواه در بازی پی اس جی برابر دورتموند بتواند راهی مرحله یک هشتم شود.

این در حالی است که روسونری این هفته در یک بازی حساس و پر تنش با نتیجه 2-3 در رقابت‌های سری آ برابر آتالانتا شکست خورد تا اختلافش با اینتر در صدر جدول به 9 امتیاز برسد و حالا شرایط برای پیولی روی نیمکت این تیم بسیار دشوار شده است. 

1960249

حالا کوریره دلو اسپورت خبر داده که این احتمال وجود دارد که در صورت شکست میلان برابر نیوکسل در بازی این هفته، این مربی ایتالیایی از سمتش به عنوان سرمربی این تیم برکنار شود.

به این ترتیب به نظر می‌رسد که این بازی از اهمیت بسیار زیادی برای او برخوردار است و به نوعی به بازی مرگ و زندگی برای پیولی تبدیل شده است که در صورت شکست مجبور خواهد بود با نیمکت میلان خداحافظی کند.

این روزنامه مدعی شده که مدیران این باشگاه قصد دارند از زلاتان ابراهیموویچ در دوران احتمال پس از اخراج پیولی کمک بگیرند تا بتوانند گزینه مناسبی را به عنوان جانشین او انتخاب کنند. 

دیدگاه‌ها