کد خبر : 1986200 | 20 آذر 1402 ساعت 14:00 | 1.5K بازدید | 1 دیدگاه

تجمع روسای هیئت‌های ژیمناستیک در کمیته ملی المپیک

برخی روسای هیئت‌های استانی فدراسیون ژیمناستیک به نشانه اعتراض در کمیته ملی المپیک حاضر شدند و درخواست داشتند که مجمع برای فدراسیون تصمیم‌گیری کند.

تجمع روسای هیئت‌های ژیمناستیک در کمیته ملی المپیک

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از مهر، مجمع عمومی کمیته ملی المپیک با حضور رؤسای فدراسیون‌های ورزشی در حالی برگزار شد که زهرا اینچه درگاهی رئیس پیشین این فدراسیون با دعوت‌نامه راهی این مجمع شد و مجوز عابد حقدادی برای حضور در این مجمع باطل شد.

فدراسیون ژیمناستیک مدت‌هاست با حواشی زیادی درگیر است، عابد حقدادی رئیس فعلی فدراسیون ژیمناستیک از اسفندماه سال گذشته در یک انتخابات پرحاشیه برنده مجمع شد و ریاست این فدراسیون را برای چهار سال در اختیار گرفت البته که فدراسیون جهانی هنوز ریاست او را به رسمیت نشناخته و همین موضوع چالش‌های زیادی برای ورزشکاران این رشته به وجود آورده است.

حالا این بار هم موضوع دعوت از اینچه درگاهی به مجمع عمومی کمیته ملی المپیک به یک چالش جدید تبدیل شده است و به همین خاطر صبح امروز اعظمی هیئت البرز، رضایی آذربایجان شرقی، نکویی هیئت البرز اصفهان، رستمی هیئت البرز ایلام، احمدی هیئت البرز مرکزی و نایب رئیس فدراسیون، امین منش هیئت استان لرستان و سرپرست دبیری فدراسیون، قلندرپور هیئت استان خوزستان به نمایندگی از دیگر رؤسای هیئت‌های استانی در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حضور پیدا کردند.

این افراد به دلیل شائبه بازگشت اینچه درگاهی در فدراسیون ژیمناستیک، در وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک حاضر شدند و درخواست داشتند که مجمع در مورد شرایط فدراسیون ژیمناستیک تصمیم‌گیری کند.

دیدگاه‌ها