کد خبر : 1986287 | 20 آذر 1402 ساعت 20:02 | 13.9K بازدید | 26 دیدگاه

متئو دارمیان:

اینتر از شکست مقابل سیتی درس گرفته است

متئو دارمیان، مدافع اینتر، معتقد است آن‌ها از اشتباهات فصل گذشته در لیگ قهرمانان اروپا درس گرفته‌اند.

اینتر از شکست مقابل سیتی درس گرفته است

به گزارش "ورزش سه"، متئو دارمیان، مدافع اینتر، در نشست خبری پیش از بازی با رئال سوسیه‌داد تایید کرد که آن‌ها از اشتباهات فصل گذشته درس گرفته‌اند.

نراتزوری در این فصل سری A عملکرد قابل توجهی داشته و طی 15 بازی به 12 برد، 2 تساوی و تنها یک شکست رسیده است. اینتر در اروپا هم عملکرد خوبی داشته و پیش از هفته پایانی مدعی صدرنشینی است.

اینتر و رئال سوسیه‌داد هر دو پس از 5 بازی 11 امتیاز دارند و تیم سیمونه اینزاگی برای کسب مقام اول به برد نیاز دارد‌.

دارمیان ابتدا در مورد تغییرات اینتر از فصل گذشته صحبت کرد: "چیز زیادی تغییر نکرده است، ما همیشه سعی می‌کنیم بهترین کار را انجام دهیم و با عزم درست به میدان برویم تا برنده شویم. سال گذشته، به خصوص در لیگ، ما ثبات خوبی روی نتایج نداشتیم و سعی می‌کنیم از این اشتباه جلوگیری کنیم."

1965350

رئال سوسیه‌داد؟

ما از قبل از شروع بازی‌های گروهی می‌دانستیم که رویارویی با رئال سوسیه‌داد چقدر سخت خواهد بود، آن‌ها تیمی قدرتمند، با سازماندهی، سرعت و کیفیت عالی هستند. آن‌ها این را در بازی اول و بعد از آن نشان دادند، فکر می‌کنم ما نیز مانند حریف شایسته صعود به دور بعد بودیم، اما ما برای صدرنشینی تلاش خواهیم کرد.

اینتر پس از فینال مقابل منچسترسیتی تغییر کرده است؟

همان‌طور که قبلاً گفتم، ما قطعاً سعی کردیم از اشتباهاتی که در سال گذشته مرتکب شدیم درس بگیریم. ما از روز اول فصل جدید شروع کردیم تا به بهترین شکل ممکن کار کنیم. فکر می‌کنم گروه بزرگی هستیم و باید همین‌طور ادامه دهیم.

حضور در اینتر بهترین نقطه از دوران حرفه‌ای شماست؟

نمی‌دانم، رازی وجود ندارد. از اعتماد همه خوشحالم و این چیزی است که من را وادار می‌کند روز به روز بیشتر کار کنم و سعی کنم تا پیشرفت کنم. سپس وقتی مربی به من اجازه بازی می‌دهد، سعی می‌کنم بهترین کار را انجام دهم و به تیم کمک کنم تا به اهدافش برسد.

دیدگاه‌ها