کد خبر : 1986308 | 20 آذر 1402 ساعت 22:11 | 46.1K بازدید | 18 دیدگاه

راز بزرگ ستاره آرژانتین افشا شد: با آمپول بازی کردم

امیلیانو مارتینز، دروازه‌بان قهرمان جام جهانی، اعلام کرد که قبل از بازی یک‌چهارم نهایی مقابل هلند از ناحیه گردن دچار مصدومیت شدیدی شده است.

راز بزرگ ستاره آرژانتین افشا شد: با آمپول بازی کردم

به گزارش "ورزش سه"، دیبو مارتینز، به همراه تیم ملی آرژانتین قهرمان جام جهانی ۲۰۲۲ قطر شد. او نقش بزرگی در موفقیت تیم داشت و با درخشش در این جام به تیمش کمک بزرگی کرد.

او همچنین جایزه یاشین، که به بهترین دروازه‌بان سال تعلق می‌گیرد را به دست آورد و تاریخ‌ساز شد. مرد آرژانتینی تقریبا یک سال پس از قهرمانی‌اش، فاش کرد که پیش از بازی مقابل هلند در مرحله یک‌چهارم نهایی دچار مصدومیت شدیدی شده است

1965381

او گفت: «قبل از بازی با هلند ما در تمرین تنیس فوتبال بازی کردیم. قرار نبود تمرین سنگینی باشد و فقط برای گرم کردن و حفظ آمادگی بود. متأسفانه در آن تمرین به شدت از ناحیه گردن مصدوم شدم.

سریعاً به درمانگاه رفتیم. پزشکان مطمئن نبودند که بتوانم به بازی با هلند برسم و برخی حتی فکر می‌کردند که اگر بازی کنم هم ممکن است در جریان بازی تعویض شوم. با این حال اما دو آمپول مسکن برای کاهش درد به من تزریق کردند. همچنان درد داشتم، اما مشکلی برای بازی کردن نداشتم. در حین بازی هم چیز خاصی احساس نکردم. خوشحالم که توانستم بازی کنم و در نهایت در قطر قهرمان شدیم.»

دیدگاه‌ها