کد خبر : 1986343 | 21 آذر 1402 ساعت 01:49 | 41.4K بازدید | 32 دیدگاه

کنایه کلوپ به ستاره‌های چلسی: الان کی ضرر کرد!

یورگن کلوپ، در مصاحبه جدیدش به مویزس کایسدو و رومئو لاویا، دو هافبک چلسی، طعنه زد!

کنایه کلوپ به ستاره‌های چلسی: الان کی ضرر کرد!

به گزارش "ورزش سه"، یکی از نقل و انتقالات جنجالی و پرحاشیه تابستان گذشته، انتقال مویزس کایسدو از برایتون به چلسی بود‌.

کایسدو که قصد داشت از برایتون جدا شود و به چلسی بپیوندد، منتظر به توافق رسیدن آبی‌ها با برایتون بود که ناگهان لیورپول که به شدت نیازمند هافبک دفاعی بود، با پیشنهادی به سراغ هافبک اکوادوری آمد.

این بازیکن با لیورپول تماس گرفت و از علاقه‌ کلوپ و باشگاه به او تشکر و اعلام کرد که قصد ندارد پیشنهاد آنها را بپذیرد و می‌خواهد به چلسی برود. او درنهایت به باشگاه لندنی پیوست.

1965436

قرمزها به رومئو لاویا، دیگر هافبک جوان موجود در بازار هم علاقه داشتند اما او نیز با گذر از علاقه لیورپول، از ساوتهمپتون به چلسی پیوست. تیم کلوپ سپس برای پر کردن جای خالی در خط هافبک واتارو اندو را از بوندسلیگا به لیگ برتر آورد.

1965437

با شروع لیگ، کایسدو نتوانست عملکرد خوبش در برایتون را در چلسی هم تکرار کند و رومئو لاویا هم به علت مصدومیت فعلا نتوانسته برای چلسی به میدان برود. کلوپ در جدیدترین مصاحبه‌اش به این وضعیت کنایه جالبی زد.

او گفت: «در تابستانی که داشتیم، چند اتفاق عجیب در بازار نقل و انتقالات رخ داد، اما الان می‌توانم بگویم خدای من، ما خیلی خوش‌شانس بودیم. ما در آن زمان متوجه شدیم که برخی هافبک دفاعی‌ها نمی‌خواهند به لیورپول بپیوندند، می‌بینید که الان وضعیت چگونه است. سپس ما اندو را پیدا کردیم. او یک بازیکن استثنایی است.»

دیدگاه‌ها