کد خبر : 1986536 | 21 آذر 1402 ساعت 21:51 | 7.1K بازدید | 12 دیدگاه

پیولی: این آخرین فرصت ماست، باید استفاده کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، به شاگردانش یادآوری می‌کند که بازی مقابل نیوکسل را به عنوان یک شانس بزرگ در نظر بگیرند.

پیولی: این آخرین فرصت ماست، باید استفاده کنیم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی به بازیکنانش در میلان هشدار می‌دهد که یک شانس برای ادامه حضور آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا وجود دارد و آن هم شکست نیوکسل است. میلان فرداشب باید در ورزشگاه سنت جیمزز پارک به مصاف نیوکسل برود.

روسونری برای صعود به عنوان تیم دوم گروه به برد نیاز دارد و از طرف مقابل چشم انتظار شکست پاری‌سن‌ژرمن برابر دورتموند خواهد بود.

پیولی به سایت میلان گفت: "این بازی برای ما حکم فینال را دارد، این اولین چالش واقعی این فصل ماست ‌و هدف ما هم ماندن در اروپاست. ما یک شانس داریم، آن هم اینکه برنده شویم و زیاد به بقیه نتایج فکر نکنیم. ما روی دستیابی به این هدف متمرکز هستیم، بنابراین انگیزه، تمرکز و عزم تیم ما در حداکثر میزان ممکن خواهد بود. واضح است که جو مسابقات لیگ قهرمانان روی ما تأثیر می‌گذارد. به همان اندازه هم این واضح است که ما فقط یک شانس داریم و روی آن تمرکز کرده‌ایم."

1965766

نیوکسل؟
آن‌ها از جمله تیم‌هایی هستند که به دلیل نگرش، انرژی و کیفیت عملکردشان در خانه نسبت به بازی خارج از خانه بهتر عمل می‌کنند. تنها شکست خانگی آن‌ها در لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند و در طول فصل  لیگ برتر از لیورپول در خانه شکست خوردند. ما انتظار داریم یک جو پرحرارت و یک حریف پرانرژی مقابل ما ظاهر شود. باید برای رویارویی با این تیم آماده باشیم و بدانیم که به عملکردی در سطح بالا نیاز داریم.

دیدگاه‌ها