کد خبر : 1986544 | 21 آذر 1402 ساعت 22:09 | 30.3K بازدید | 11 دیدگاه

اینیاکی پنیا:

می‌خواهم در بارسا فیکس شوم!

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید آماده است تا برای جایگاه شماره یک در دروازه بارسلونا تلاش کند.

می‌خواهم در بارسا فیکس شوم!

به گزارش "ورزش سه"، از ماه اکتبر که مارک آنره تراشتگن نتوانسته در ترکیب بارسلونا به دلیل مصدومیت از ناحیه کمر حضور پیدا کند، ایناکی پنیا جای او را به عنوان دروازه‌بان اول بارسلونا گرفته است. این بازیکن جوان آکادمی بارسا، به قدری در این مدت خوب کار کرده که در بازی مقابل خیرونا در ورزشگاه مونتجوئیک مورد تشویق هواداران بارسلونا در خانه قرار گرفت. او در کنار ژاوی هرناندز در نشست خبری این تیم قبل از بازی مقابل رویال آنتورپ در لیگ قهرمانان شرکت کرد.

بولت تراکتوررقابت با مارک آندره تراشتگن؟
"یادگیری از یکی از بهترین دروازه‌بان‌های جهان، مانند تراشتگن، شما را بازیکنی بهتر می‌کند."

بولت تراکتورتشویق شدن در مونتجوئیک؟
"من از عشقی که هواداران و هم‌تیمی‌هایم به من نشان دادند سپاسگزارم. برای یک بازیکن آکادمی این یک احساس بسیار خاص است که هواداران نام شما را فریاد بزنند و محبت خود را به شما نشان دهند."

1965774

بولت تراکتوربازی به عنوان بازیکن فیکس؟
"به دست آوردن دقایق با تیم اصلی باعث افتخار است. من هر روز سخت کار می‌کنم تا مطمئن شوم که همیشه برای تیمم آماده هستم. من می‌خواهم برای بارسا در ترکیب فیکس بازی کنم و می‌دانم این چه زحمت زیادی را می‌طلبد."

بولت تراکتورالگوی دوران کودکی؟
"من همیشه گفته‌ام که الگویم از کودکی، ویکتور والدس بوده است. او در غلبه بر سختی‌ها شخصیت و دانستن نحوه بازی کردن و بازی‌خوانی نمونه است. و من خودم را آماده رفتن در راه او می‌بینم."

1965773

بولت تراکتورشکست مقابل خیرونا؟
"ما انتظار چنین نتیجه‌ای را مقابل خیرونا نداشتیم، اما تیم همچنان متحد است. باید از اشتباهات خود درس بگیریم."

دیدگاه‌ها