کد خبر : 1989681 | 05 دی 1402 ساعت 09:37 | 24.8K بازدید | 6 دیدگاه

تواضع ستاره بارسا: حد و حدود خودم را می‌دانم

اینیاکی پنیا، دروازه‌بان بارسلونا، می‌گوید از شرایط و جایگاهش در این تیم به خوبی آگاه است.

تواضع ستاره بارسا: حد و حدود خودم را می‌دانم

به گزارش "ورزش سه"، مصدومیت مارک آندره تراشتگن در اردوی تیم ملی آلمان به حدی جدی بود که او پس از بازگشت به بارسلونا چاره‌ای جز رفتن زیر تیغ جراحان و دوری طولانی مدت از میادین نداشت. 

این بازیکن هنوز باید نزدیک به دو ماه دیگر را صرف طی کردن روند درمانش کند و به این ترتیب ژاوی چاره‌ای جز استفاده از پنیا مانند تمامی چند هفته گذشته ندارد. این دروازه‌بان هم بهترین فرصت را برای به نمایش درآوردن توانایی‌هایش به دست آورده است. 

او حالا به یکی از بازیکنان کلیدی ترکیب بارسا تبدیل شده و نشان داده که شایستگی حضور در چنین جایگاهی را دارد و می‌تواند به تیمش در مواقع ضروری کمک کند، خصوصا که با مهارهای خوب و عملکرد درخشانش تحسین بسیاری را هم به همراه داشته است. 

1965775

پنیا در گفت‌وگو با اسپورت درباره وضعیت فعلی‌اش در بارسا اظهار داشت: «من می‌دانم نقشم چیست و تفکراتم درباره این که می‌توانم دقایقی را برای حضور در میدان به دست آورم و به‌صورت مستقیم با تیم همکاری کنم هیچ تغییری نکرده است. 

در نقش دروازه‌بان دوم همیشه باید صبور باشید چون هرگز نمی‌دانید که چه زمانی موقعیتی که منتظرش هستید به دست خواهد آمد. باید در بهترین حالت ممکن آماده باشید تا در صورتی که به شما نیاز داشتند بتوانید نمایش خوبی را ارائه دهید و به رقابت درستی بپردازید.»

دیدگاه‌ها