کد خبر : 1986574 | 22 آذر 1402 ساعت 07:25 | 16K بازدید | 17 دیدگاه

رکورد ویژه شماره 66 در میان ستاره‌‌های سپاهان!

محمد قربانی بیشترین دقایق حضور را در فصل جاری در ترکیب سپاهان به نام خود زده است.

رکورد ویژه شماره 66 در میان ستاره‌‌های سپاهان!

به گزارش "ورزش‌ سه"، در آخرین روزهای فصل گذشته محمد قربانی به عنوان خریدی بی‌نام و نشان از نساجی مازندران به سپاهان پیوست و وقتی مورایس در هفته هفتم مقابل هوادار برای اولین مرتبه مورایس از او در ترکیب اصلی استفاده کرد، کسی فکر نمی‌کرد رفته رفته این بازیکن به یکی از مهره‌های بدون جانشین مورایس و سپاهان تبدیل شود.

با ادامه روند رو به رشد قربانی و اعتمادی که مورایس به سبک بازی او داشت، فصل گذشته برای این بازیکن در شرایطی تمام شد که به یکی از مهره‌های همیشگی تیم تبدیل شده بود. با این حال این پیش‌بینی وجود داشت که با خرید ستاره‌های پرشمار کار قربانی برای حضور دوباره در ترکیب اصلی دشوار شود.

قربانی اما در فصل جاری از هفته ابتدایی در ترکیب اصلی قرار گرفت و حالا در حالی که سپاهان روز پنج‌شنبه یازدهمین بازی فصل را در لیگ برتر برگزار می‌کند و در 5 مسابقه آسیایی هم به میدان رفته، محمد قربانی به شکل غیرمنتظره رکورد بیشترین دقایق حضور را به نام خود زده و در تمامی این مسابقات حاضر بوده است.

1965826

قربانی که با نظر مورایس در پست دفاع میانی و هافبک دفاعی برای این تیم به میدان می‌رود، با توجه به بازی شناور و تهاجمی طلایی‌پوشان در طول مسابقات لیگ برتر و آسیا موفق به گلزنی هم شده است. او در لیگ قهرمانان آسیا دو مرتبه برای سپاهان گلزنی کرد تا ارزش خود را بیش از گذشته نشان بدهد و حالا دیگر از حضورش در ترکیب اصلی تعجب نمی‌کند و اتفاقا اگر در میان 11 بازیکن اصلی نباشد همه به دنبال فهمیدن دلیل آن هستند.

قربانی در دو بازی اخیر سپاهان بار دیگر در پست دفاع میانی به میدان رفته و باید دید در مصاف با فولاد خوزستان هم مورایس همین تصمیم را درباره منطقه حضور او در زمین گرفته یا بار دیگر شاهد حضورش در میانه میدان و به عنوان زوج محمد کریمی خواهیم بود.

1965827

دیدگاه‌ها