کد خبر : 1986592 | 22 آذر 1402 ساعت 01:39 | 24.8K بازدید | 54 دیدگاه

با گل‌های نجات‌بخش خوسلو و سبایوس

یونیون برلین 2-3 رئال: صعود مقتدرانه با امتیاز کامل

رئال مادرید در بازی هفته پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا مقابل یونیون برلین 3-2 برنده شد.

یونیون برلین 2-3 رئال: صعود مقتدرانه با امتیاز کامل

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته ششم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا خارج از خانه مقابل یونیون برلین به میدان رفت و با نتیجه 3-2 برنده شد تا با رکورد جالبی راهی دور حذفی شود.

ویدئو: 319230

رئال در این بازی خیلی زود می‌توانست گل دریافت کند که سیو کپا آریسابالاگا روی ضربه کوین بهرنس دروازه را نجات داد. برلین دقایق ابتدایی بازی را بهتر دنبال می‌کرد تا اینکه فرصت جود بلینگام از راه رسید.

1965889

دقیقه 10 هافبک انگلیسی روی پاس لوکاس واسکز فرصت خوبی برای گلزنی داشت که ضربه او را فردریک رونوو به خوبی دفع کرد. 6 دقیقه بعد خوسلو اگر خوش شانس بود ضربه سرش روی ارسال فران گارسیا به تیرک برخورد نمی‌کرد و بلوکه نمی‌شد.

رئال در اکثر دقایق باقی‌مانده نیمه اول مالکیت توپ را در اختیار نداشت اما موقعیت خطرناکی برای گلزنی ایجاد نمی‌کرد. دقیقه 43 خوسلو اگر کمی خوش شانس بود توپی که رابین گوسنس از دست داده بود را به گل تبدیل می‌کرد اما ضربه او خیلی نزدیک از کنار تیرک عمودی به بیرون رفت.

روی خطای هند بازیکن یونیون برلین، رئال مادرید به ضربه پنالتی مهمی رسید که لوکا موردیچ پشت این ضربه ایستاد اما شوت او مهار شد و به دروازه راه پیدا نکرد. یک دقیقه پس از همین فرصت‌سوزی رئال گل خورد.  

1965888

کوین وولاند آلمانی به دنبال دفع ناقص داوید آلابا به سمت توپ در محوطه جریمه رئال حرکت کرد و لوکاس واسکز نتوانست مانع او شود تا اینکه توپ را از میان پاهای کپا عبور داد و تیمش را پیش انداخت.

رئال که با شکست به رختکن رفته بود، در نیمه دوم برای جبران نتیجه حملات منظمی را آغاز کرد. دقیقه 50 ضربه قیچی لوکاس واسکز توسط رونووف دفع شد. دروازه‌بان یونیون 5 دقیقه بعد ضربه دیدنی رودریگو روی ارسال بلینگام را دفع کرد تا دروازه‌اش همچنان بسته باشد.

حملات رئال از گوشه‌ها تا جایی ادامه یافت که بالاخره دقیقه 61 مقاومت حریف آلمانی به پایان رسید. پس از پاس بلینگام، رودریگو از گوشه روی دروازه ارسال کرد که ضربه سر خوسلو آن را به گل تبدیل کرد و رئال را به تساوی رساند.

1965887

رئال پس از گل تساوی عملکرد بهتری را دنبال کرد که به آن‌ها اجازه داد دقیقه 72 به دومین گل برسد. خوسلو این بار هم روی ارسال از کناره‌ها موفق شد با ضربه سر گل بزند و این پاس گل را مودریچ ارسال کرد.

یونیون برلین درصدد گلزنی و به تساوی رساندن نتیجه بازی بود که پرس از جلوی آن‌ها تاثیر قابل توجهی داشت. تیم آلمانی از نقطه ضعف رئال در این بازی آگاه شده بود و از این طریق گل تساوی را به ثمر رساند.

1965886

در دقیقه 85 الکس کرال پس از اینکه توپ به دنبال پرتاب اوت دستی با چند پاس در نزدیکی محوطه جریمه، سرگردان بود با ضربه محکم زمینی آن را به سمت راست کپا فرستاد و موفق شد گل تساوی را به نام خود کند.

این گل موجب شد بار دیگر رئال روی دروازه یونیون برلین فشار بیشتری وارد کند. در دقیقه 88 ضربه سنگین از راه دور تونی کروس را را رونوو به سختی مهار کرد اما او نتوانست در دقایق پایانی بازی دروازه‌‌اش را بسته نگه دارد.

1965885

در دقیقه 90 دنی سبایوس نام خود را به عنوان آخرین گلزن این بازی ثبت کرد. هافبک اسپانیایی ارسال بلینگام در نزدیکی محوطه جریمه را دریافت کرد و ضربه محکم او پس از برخورد با مدافع حریف به آرامی برخلاف جهت شیرجه دروازه‌بان به گل تبدیل شد.

رئال مادرید که صعودش به عنوان صدرنشین گروه C تایید شده بود با این برد 18 امتیازی شد تا تمامی بازی‌های دور گروهی را با برد پشت سر گذاشته باشد. همچنین یونیون برلین هم با 2 امتیاز به حضور در دور گروهی پایان داد.

دیدگاه‌ها