کد خبر : 1986593 | 22 آذر 1402 ساعت 01:31 | 6.7K بازدید | 11 دیدگاه

اینتر 0-0 سوسیداد: نراتزوری صدرنشینی نمی‌خواست!

اینتر در شب آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا مقابل رئال سوسیداد 0-0 متوقف شد.

اینتر 0-0 سوسیداد: نراتزوری صدرنشینی نمی‌خواست!

به گزارش "ورزش سه"، اینتر در شب آخر مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا میزبان سوسیداد بود. این دو تیم از دور قبل صعود خود را قطعی کرده بودند و اینتر نیاز داشت تا برای صدرنشینی در این بازی پیروز شود که این اتفاق نیفتاد و رئال سوسیداد صدرنشین این گروه شد.

ویدئو: 319232

از همان ابتدای بازی اینتر توپ و میدان را در دست گرفت و سعی کرد مقابل تماشاگران خودی به گل برسد. اما در ایجاد موقعیت‌های جدی گلزنی ناکام بود و بازی در میانه‌های میدان در جریان بود.

1965881

جدی‌ترین موقعیت مسابقه در نیمه اول ضربه سر هنریک میخیتاریان بود که روی سانتر از کناره‌ها، از حوالی نقطه پنالتی از بالای دروازه به بیرون رفت.

1965884

در دقیقه 40 هم مارکوس تورام از بیرون محوطه جریمه حریف توپی را به سمت دروازه سوسیداد شلیک کرد که ضربه‌اش توسط مدافعان بلوکه شد.

در نیمه دوم بازی کمی جذاب‌تر دنبال شد.

در دقیقه 56 روی یک حمله تیمی خوب توسط اینتری‌ها، داویده فراتسی در محوطه شش قدم به توپ رسید اما توپ روی پایش جفت و جور نشد و ضربه‌اش با فاصله زیادی به بیرون رفت.

1965883

شوت دقیقه 60 خوان کوادرادو هم از بیرون محوطه جریمه سمت راست به بیرون رفت.

1965880

اما جدی‌ترین موقعیت مسابقه برای تیم سوسیداد رقم خورد که تا دقیقه 68 حتی یک توپ هم درون چهارچوب نزده بود. روی ضربه کرنر میکل اویارزابال از محوطه شش قدم به چهارچوب شلیک کرد که توسط  یان سومر مهار شد.

1965891

در دقیقه 75، کوبو، ستاره سوسیداد، با دریبل چند نفر از بازیکنان اینتر به محوطه رفت و در درگیری با مختیاریان سرنگون شد. داور در ابتدا پنالتی اعلام کرد، اما بعد از بررسی صحنه در VAR این خطا را خارج از محوطه تشخیص داد، به دلیل شیرجه به محوطه جریمه به کوبو کارت زرد نشان داد و ضربه آزاد اعلام کرد که بازیکنان سوسیداد آن را به بیرون زدند.

در دقیقه 83 باز هم سوسیداد روی یک شوت خطرناک می‌توانست توسط جان مگونازالیا به گل برسد که سومر این ضربه را هم مهار کرد.

در نهایت بازی با همین نتیجه به پایان رسید تا تیم شایسته سوسیداد به عنوان تیم اول به مرحله حذفی صعود کند و اینتر، نایب قهرمان فصل قبل تیم دوم شود.

دیدگاه‌ها