کد خبر : 1986727 | 22 آذر 1402 ساعت 18:50 | 8.8K بازدید | 2 دیدگاه

پری پتی رسما به مهرام پیوست

پری پتی، ستاره سابق تیم بسکتبال شهرداری گرگان، به مهرام تهران پیوست.

پری پتی رسما به مهرام پیوست

به گزارش "ورزش سه" و به نقل از ایسنا، «پری پتی» گارد آمریکایی و ستاره سال‌های گذشته شهرداری گرگان که با این تیم به سه عنوان قهرمانی در لیگ برتر ایران هم دست یافت، در ادامه فصل برای تیم مهرام تهران دست به توپ می‌شود.

«پری پتی» که ۵ سال در ترکیب شهرداری گرگان حضور داشت و به واسطه پرتاب‌های لحظه آخری خود و داشتن نقش پررنگ در قهرمانی‌های شهرداری گرگان، لقب جادوگر را به خود اختصاص داده است، در این فصل از گرگانی‌ها جدا شد.

او اکنون بار دیگر به لیگ ایران بازخواهد گشت اما این بار پیراهن مهرام تهران را به تن کرده و شاگرد فرزاد کوهیان خواهد بود. مهرام «او دی آنوسیکه» را هم در ترکیب خود دارد و اکنون «پتی» دومین و آخرین سهمیه بازیکن خارجی تیم مهرام خواهد بود.

پوینت گارد آمریکایی ۳۵ ساله و ۱۸۵ سانتیمتری، پس از جدایی از تیم شهرداری گرگان، به تیم «الاهلی بن‌غازی» لیبی پیوست و از آنجا هم راهی تیم «سیتی‌اویلرز کامپالا» در اوگاندا شد که البته زمان بازی او در آنجا هم طولانی نشد.

پری پتی که از محبوب‌ترین بازیکنان خارجی تاریخ لیگ برتر بسکتبال ایران به شمار می‌رود، با تیم شهرداری گرگان به سه عنوان قهرمانی و یک نایب قهرمانی دست یافته است.

دیدگاه‌ها