کد خبر : 1986753 | 22 آذر 1402 ساعت 20:47 | 18.6K بازدید | 19 دیدگاه

بالوتلی:

لائوتارو از لواندوفسکی هم بهتر است!

ماریو بالوتلی به شدت از لائوتارو مارتینز، ستاره اینتر، تمجید کرد و او را یکی از بهترین‌های جهان دانست.

لائوتارو از لواندوفسکی هم بهتر است!

به گزارش "ورزش سه"،  لائوتارو در این فصل به درخشش برای اینتر ادامه داده است و نقش اصلی را در صعود این تیم به صدر جدول سری آ و مرحله حذفی لیگ قهرمانان اروپا ایفا کرده است. او در این دوره در 21 بازی در تمامی رقابت‌ها 16 گل به ثمر رسانده و 4 پاس گل داده است.

لوکاکو از زمانی که تابستان امسال به صورت قرضی از چلسی پیوست، عملکرد خوبی با رم داشته و در 18 بازی در تمامی رقابت‌ها 11 گل به ثمر رسانده است. او در دقیقه 5 گل اول را به ثمر رساند اما در دقیقه 87 پس از خطا روی کریستین کوامه کارت قرمز گرفت.

بالوتلی در صحبت با کالچو مرکاتو، ابتدا درباره پنالتی اینتر در پیروزی مقابل اودینزه صحبت کرد: "این یک پنالتی واقعی بود. لائوتارو هم خیلی خوب خودش را پرت کرد و قانع کننده به نظر می‌رسید."

1966187

از او پرسیده شد که چند بار در صحنه‌ای مشابه این پنالتی دریافت نکرده است: "خیلی، اما من پنالتی‌هایی هم زدم که نبود. باید یک معیار وجود داشته باشد. اینتر خوب بازی می‌کند و بازیکنان بسیار قوی دارد." این مهاجم آدانا دمیر اسپور سپس از ویژگی‌های کاپیتان اینتر تمجید کرد: "او واقعا عالی است، من مهاجمان بسیار کمی را باکیفیت‌تر از او می‌بینم. به نظر من لائوتارو جلوتر از روبرت لواندوفسکی قرار دارد. اگر او و ویکتور اوسیمن کنار هم بازی کنند فوق العاده خواهد بود."

در نهایت، بالوتلی نظرات خود را در مورد عملکرد لوکاکو در تساوی رم مقابل فیورنتینا بیان کرد: "گل او واقعا زیبا بود، با شجاعت به سمت توپ شیرجه رفت. کارت قرمزش هم درست بود. او بازیکنی وحشتناک نیست، اما خطای بدی انجام داد، زیرا واقعا ممکن است پای حریف بشکند.ب

دیدگاه‌ها