کد خبر : 1987104 | 24 آذر 1402 ساعت 09:33 | 23.2K بازدید | 24 دیدگاه

رد پیشنهاد هنگفت عربستان: لوا نمی‌خواهد از بارسا برود

روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، تصمیمی برای جدایی از این باشگاه تا پیش از پایان مهلت قراردادش ندارد.

رد پیشنهاد هنگفت عربستان: لوا نمی‌خواهد از بارسا برود

به گزارش "ورزش سه"، لواندوفسکی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی سال گذشته و پس از مذاکرات طولانی و پیچیده با بایرن مونیخ راهی بارسلونا شد و در همان فصل اول عملکردی درخشان را در ترکیب تیمش به نمایش گذاشت.

این ستاره لهستانی نقش مهمی را در قهرمانی این تیم در رقابت‌های لالیگا ایفا کرد و به یکی از ستاره‌های آنها تبدیل شد تا نشان دهد که تلاش مدیران بارسا برای به خدمت گرفتنش بیهوده نبوده است.

اما شرایط در این فصل مطابق انتظار او پیش نرفت و افت فاحش بارسلونا روی او هم تاثیرگذار بوده و باعث شده که انتقادات بسیاری از عملکردش در طول چند هفته اخیر مطرح شود و حتی صحبت‌هایی درباره جدایی‌اش از این باشگاه به گوش برسد. 

1965316

در حالی‌که گفته می‌شود مدیران بارسا در فکر فروش لواندوفسکی هستند، روزنامه اسپورت خبر داده که این بازیکن هیچ تصمیمی برای جدایی از این باشگاه ندارد و قصد دارد به حضورش در این تیم تا پایان مهلت قراردادش ادامه دهد.

این در حالی است که پیشنهادی 150 میلیون یورویی از عربستان سعودی به دست این ستاره بارسا رسیده تا او را برای پیوستن به جمع بسیاری از بازیکنان بزرگ فوتبال اروپا در این کشور ترغیب کند اما او پاسخ منفی به این پیشنهاد داده است.

دیدگاه‌ها