کد خبر : 1986756 | 22 آذر 1402 ساعت 20:56 | 23.3K بازدید | 5 دیدگاه

سورپرایز در ترکیب سیتی: حواس‌تان به این بازیکن باشد

در ترکیب منچستر سیتی در بازی امشب مقابل ستاره سرخ بلگراد، نام یک بازیکن توجه هواداران و رسانه‌ها را جلب کرد: میکا همیلتون.

سورپرایز در ترکیب سیتی: حواس‌تان به این بازیکن باشد

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در هفته آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا، مهمان ستاره سرخ بلگراد است. سیتی در هفته‌های گذشته صعودش به دور بعد را قطعی کرده است، به همین دلیل پپ گواردیولا در این بازی به برخی از بازیکنان تیم دوم و آکادمی بازی داده است.

همیلتون ۲۰ ساله قبلا مقابل نیوکسل در جام اتحادیه و برابر یانگ بویز در لیگ قهرمانان اروپا بر روی نیمکت منچستر سیتی قرار گرفته بود و حالا برای اولین بار در ترکیب تیم حضور دارد.

اما این وینگر جوان که به او لقب «فوتبالیست خیابانی» داده‌اند، کیست؟

1966192

همیلتون در منچستر متولد شده است. او از زمان پیوستن به تیم زیر ۹ سال سیتی در آکادمی این تیم پرورش یافته است. او معمولاً به عنوان وینگر چپ بازی می‌کند اما می‌تواند در پست‌های هافبک وسط، هجومی و همچنین وینگر راست نیز بازی کند.

این بازیکن مورد تحسین مربیانش در آکادمی قرار گرفته و از سبک بازی‌اش تعریف‌های زیادی شده است. برایان بری مورفی، یکی از بهترین مربیانی که در فوتبال پایه شاغل است، درباره او می‌گوید: «به نظرم او پس از مصدومیتی که داشت در فرم خوبی قرار گرفته و مستحق بازی در تیم اصلی سیتی است. او می‌تواند خیلی بهتر شود و اگر او را در بهترین حالتش ببینید، خواهید فهمید که این بازیکن چقدر خارق‌العاده است. بخش‌های خاصی در بازی او وجود دارد که واقعاً هیجان‌انگیز است.

1966193

او فوتبالیست خارق‌العاده‌ای است. کسی که می‌تواند بازیکنان را یکی یکی از مقابلش حذف کند. مهم نیست بازی چطور پیش می‌رود، اینکه یک بازیکن بتواند حریفش را در جدال یک در مقابل یک شکست دهد یکی از هیجان‌انگیزترین چیزهاست.»

در ترکیب امشب سیتی اشتفان اورتگا در درون دروازه قرار دارد. ریکو لویس، جان استونز، مانوئل آکانجی و سرخیو گومز در خط دفاع هستند. کالوین فیلیپس و متئو کواچیچ در عقب خط هافبک هستند و جلوتر از آنها میکا همیلتون، متئوس نونز و جک گریلیش قرار دارند. در نوک خط حمله نیز اسکار باب ایستاده است.

دیدگاه‌ها