کد خبر : 1986760 | 22 آذر 1402 ساعت 21:14 | 24.8K بازدید | 11 دیدگاه

اشک و خون در بلگراد: هواداران سیتی زیر باد کتک!

هواداران منچسترسیتی در آستانه بازی چهارشنبه‌شان در لیگ قهرمانان اروپا توسط هولیگان‌های ستاره سرخ با "چوب " مورد ضرب و شتم قرار گرفتند.

اشک و خون در بلگراد: هواداران سیتی زیر باد کتک!

به گزارش "ورزش سه"، ستاره سرخ بلگراد امشب میزبان شب آخر دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در گروه G مقابل منچسترسیتی است. حذف ستاره سرخ و صعود سیتی به عنوان تیم صدر  نشین در این گروه قطعی شده و بازی جنبه‌ای تشریفاتی دارد اما نه برای هواداران افراطی ستاره سرخ. تلگراف گزارش داده است که هولیگان‌های تیم صرب عصر سه شنبه با استفاده از دسته چوب‌هایی از پیش آماده شده به هواداران سیتی حمله کرده‌اند. 

گزارش شده است که گروهی متشکل از 30 هوادار صرب در این ماجرا دخیل بوده‌اند و حدود 20 هوادار سیتی قربانی این حملات شده‌اند. صفحه رسمی یکی از گروه‌های افراطی ستاره سرخ هم کلیپی از این حملات را منتشر کرده است که به نظر می‌رسد از بالای یک ساختمان خیابانی که این درگیری‌ها در آن رخ داده است، گرفته شده باشد.

1966201

این گزارش حاکی از آن است که پلیس صربستان اکنون رسما در حال شناسایی عناصر اصلی حمله است. تلگراف ادعا می‌کند که آنها متوجه شده‌اند که هولیگان‌های درگیر خود را به عنوان طرفداران عادی ستاره سرخ معرفی می‌کنند و آنها را یکی بعد از دیگری دستگیر می‌کنند. تمرکز باشگاه میزبان روی خود بازی است و هواداران امیدوارند که این مسابقه بدون مشکل خاصی با تماشاگران برگزار شود.

دیدگاه‌ها