کد خبر : 1986773 | 22 آذر 1402 ساعت 22:05 | 49.6K بازدید | 14 دیدگاه

توپ‌جمع‌کن اتحاد برای سیتی گل زد! (عکس)

میکا همیلتون، ستاره جوان منچستر سیتی در اولین بازی‌اش برای این تیم موفق به گلزنی شد.

توپ‌جمع‌کن اتحاد برای سیتی گل زد! (عکس)

به گزارش "ورزش سه"، همیلتون پس از تجربه دو بازی نیمکت‌نشینی در بازی مقابل تیم‌های نیوکسل یونایتد در جام اتحادیه انگلیس و یانگ بویز سوئیس در لیگ قهرمانان اروپا، امشب در بازی تشریفاتی تیمش برای اولین بار در ترکیب سیتی قرار گرفت.

پپ گواردیولا در نشست خبری‌اش پیش از بازی اعلام کرده بود که از اینکه قرار است به بازیکنانی که تاکنون برای تیم فرصت بازی پیدا نکرده‌اند، بازی بدهد، بسیار هیجان‌زده و خوشحال است.

1966229

او حق داشت. برای اینکه گواردیولا را درک کنید فقط کافی است گل اول آنها در بازی امشب به ستاره سرخ را ببینید. در دقیقه ۱۹ گریلیش در سمت چپ صاحب توپ بود، او توپ را به مرکز زمین برد و در آنجا متئوس نونز با یک اثرگذاری کوچک آن را به همیلتون در سمت راست رساند. وینگر جوان که در لبه محوطه جریمه به توپ رسیده بود وارد محوطه شد و دو نفر از بازیکنان حریف را جا گذاشت و بلافاصله ضربه‌ محکمش را از زاویه نه‌چندان مناسب به طاق دروازه کوبید و گل اول بازی را به ثمر رساند.

اولین گل در اولین بازی می‌تواند یکی از رویایی‌ترین اتفاقات دوران بازی یک بازیکن باشد. پس از گلزنی همیلتون، عکسی از ۱۳ سالگی او به همراه پپ گواردیولا منتشر شده که توجه اهالی فوتبال را به دنبال داشته است.

1966228

در سال ۲۰۱۷ همیلتون در نقش توپ جمع‌کن در اتحاد حضور داشت و گواردیولا به سمتش می‌رود و از او می‌خواهد که توپ را با سرعت بیشتری به بازیکنان بدهد. حالا در سال ۲۰۲۳ او برای سیتی به میدان رفت و موفق شد در لیگ قهرمانان اروپا گلزنی کند.

دیدگاه‌ها