کد خبر : 1986784 | 22 آذر 1402 ساعت 23:10 | 23.5K بازدید | 5 دیدگاه

رسمی: دروازه‌بان آلمانی تا 2027 در لیگ برتر می‌ماند

برند لنو، دروازه‌بان آلمانی، قرارداد جدیدی با فولام امضا کرد.

رسمی: دروازه‌بان آلمانی تا 2027 در لیگ برتر می‌ماند

به گزارش "ورزش سه"، برند لنو، دروازه‌بان سابق آرسنال، قراردادش با فولام را تا سال 2027 تمدید کرد. او در تابستان گذشته به این باشگاه ملحق شده بود. فولام تایید کرد که امکان تمدید این قرارداد برای یک فصل دیگر یعنی تا ژوئن 2028 هم وجود دارد.

لنو پس از تمدید قرارداد گفت: "در فیفادی اخیر از پیشنهاد باشگاه مطلع شدم و زمان زیادی برای تصمیم گیری نیاز نداشتم. فوراً گفتم که می‌خواهم بیشتر در اینجا بمانم، بنابراین از این موضوع و برنامه‌های بلندمدت باشگاه بسیار خوشحالم. احساس می‌کنم هنوز سال‌های خوب زیادی پیش رو دارم و امیدوارم بتوانم چیز خاصی را به باشگاه، هواداران، تیم، به همه اعضای باشگاه بدهم و حتی بتوانیم موفق‌تر باشیم."

1966255

لنو در این فصل طی 5 بازی دروازه‌اش را بسته نگه داشته است و همین روند به تیمش کمک کرده تا در رده دهم جدول لیگ برتر انگلیس بایستد.

تونی خان، نایب رئیس باشگاه، گفت: "خیلی خوشحالم که اعلام می‌کنم برند لنو امشب قراردادش را با فولام تا 2027 تمدید کرد که گزینه تمدید برای یک فصل دیگر هم در آن وجود دارد. ما در فولام کمک‌هایی که لنو به تیم کرده را دیده‌ایم. پس از دو کلین شیت در بردهای اخیر، در زمان خوبی این تمدید قرارداد را اعلام می‌کنیم."

دیدگاه‌ها