کد خبر : 1986787 | 22 آذر 1402 ساعت 23:24 | 9.6K بازدید | 5 دیدگاه

ستاره سرخ ۲-۳ سیتی: گردوخاک ستاره‌های جوان پپ

منچستر سیتی در بازی پایانی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا ستاره سرخ بلگراد را با نتیجه ۳-۲ شکست داد و با امتیاز کامل به استقبال مرحله حذفی رفت.

ستاره سرخ ۲-۳ سیتی: گردوخاک ستاره‌های جوان پپ

به گزارش "ورزش سه"، در هفته ششم و آخر از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، منچستر سیتی در بلگراد مهمان ستاره سرخ بود. شاگردان پپ گواردیولا موفق شدند این تیم را با نتیجه ۳-۲ شکست دهند و با ۱۸ امتیاز دور گروهی را به پایان برسانند.

ویدئو: 319330

سیتیزن‌ها بازی را خوب شروع نکردند و این مسئله با توجه به اینکه ترکیب مخلوطی از تیم دوم و بازیکنان آکادمی بود، کاملاً طبیعی بود. بالاخره در دقیقه ۱۹ تیم موفق به خلق حمله شد و در همان حمله گل اول را هم به ثمر رساند. روی تغییر جهت بازی از جک گریلیش از سمت چپ به راست، متئوس نونز با یک اثر کوچک توپ را به میکا همیلتون رساند. او به محوطه جریمه وارد شد و پس از جا گذاشتن دو نفر، ضربه‌اش را از زاویه نسبتاً بسته به سمت دروازه زد و گل اول بازی را وارد دروازه حریف کرد.

1966263

در دقیقه ۲۷ ستاره سرخ خودی نشان داد اما ضربه ندلکوویچ با اختلاف از بالای دروازه به بیرون رفت.

در دقیقه ۳۳ نیز این بار متئوس نونز شانسش را امتحان کرد اما ضربه‌ والی‌اش راهی به دروازه نذاشت و با اختلاف زیاد به اوت رفت.

در دقیقه ۴۱ اولایینکا با ضربه نه‌چندان محکمی دروازه اورتگا را تهدید کرد اما دروازه‌بان سیتی به راحتی توپ را مهار کرد.

نیمه اول بازی با همان تک گل همیلتون با نتیجه ۱-۰ به سود سیتی خاتمه یافت.

در دقیقه ۴۸ همیلتون بار دیگر در محوطه جریمه فرصت داشت گل دومش را هم بزند اما این بار شوتش با اختلاف نسبتاً زیاد به اوت رفت.

در ادامه بازی در میانه میدان در جریان بود تا اینکه در دقیقه ۶۲ سیتی اختلاف را به ۲ رساند. این بار اسکار باب حرکتی را از پشت محوطه جریمه آغاز کرد. خودش به تنهایی وارد محوطه شد و با حرکت در بین مدافعان و ضربه به سمت چپ دروازه، گل دوم را به ارمغان آورد.

1966262

پس از این گل ستاره سرخ فشار حملاتش را افزایش داد تا اینکه در دقیقه ۷۶ موفق شدند به هدف‌شان برسند. بوکاری در پشت محوطه با پاسی کوتاه هوانگ را در سمت چپ باکس صاحب توپ کرد و این بازیکن بدون معطلی ضربه‌اش را زد و بازی را ۲-۱ کرد.

1966258

دقیقه ۸۴ روی برخورد مدافع حریف و همیلتون در محوطه جریمه ستاره سرخ، داور نقطه پنالتی را نشان داد. کالوین فیلیپس پشت توپ قرار گرفت و موفق شد سومین گل سیتی را به ثمر برساند.

1966261

در دقیقه ۱+۹۰ روی ارسال کرنر بازیکنان ستاره سرخ، کاتای توانست با ضربه سر دروازه اورتگا را برای بار دوم باز کند.

1966259

دقایقی بعد داور سوت پایان بازی را زد و این دیدار با نتیجه ۳-۲ به نفع منچستر سیتی به اتمام رسید.

دیدگاه‌ها