کد خبر : 1986797 | 23 آذر 1402 ساعت 00:13 | 197.2K بازدید | 66 دیدگاه

بهترین سیو فصل CL: دهان امباپه هم باز ماند! (ویدئو)

نیکلاس سوله، مدافع میانی دورتموند، با یک حرکت زیبا مانع گل خوردن تیمش در ابتدای نیمه اول بازی مقابل پاری سن ژرمن شد.

بهترین سیو فصل CL: دهان امباپه هم باز ماند! (ویدئو)

به گزارش "ورزش سه"، تیم پاری سن ژرمن در شب پایانی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا، میهمان دورتموند است. این تیم با 7 امتیاز در رده دوم گروه قرار دارد و برای اینکه سرنوشت صعود و یا حتی صدرنشینی‌اش در دست خودش باشد نیاز به یک پیروزی در ورزشگاه ترسناک سیگنال ایدونا پارک دارد. در صورت تساوی و یا شکست پاریس، هر یک از دو تیم دیگر این گروه، یعنی نیوکسل و میلان شانس صعود را دارند. 

در دقیقه 16 بازی، پاریس در آستانه زدن گل اول خود قرار داشت که مدافع دورتموند به شکل زیبایی مانع شد. لوکاس هرناندز از خط دفاع پاریس و بعد از شروع مجدد از زمین خودی، یک پاس خیره کننده را برای کیلیان امباپه در زمین دورتموند ارسال کرد و این ستاره فرانسوی با فرار از آفساید موفق شد توپ را به خوبی کنترل کند و مدافع مستقیم خودش را پشت سر بگذارد. او وارد محوطه جریمه شد و دروازه‌بان را هم رد کرد و ضربه پای چپ خود را از سمت چپ محوطه جریمه به سمت دروازه دورتموند فرستاد.

ویدئو: 319334
1966284
1966283
1966281
1966282

او که فکر میکرد توپش به گل تبدیل شده حتی آماده خوشحالی بعد از گل هم شد اما در آخرین لحظه و از روی خط دروازه، نیکلاس سوله با یک ضربه قیچی برگردان توپ را از دهانه دروازه بیرون کشید و آن را به کرنر فرستاد و همه هم تیمی‌هایش و خود امباپه را به تعجب وا داشت. بازیکن‌های دورتموند بعد از این صحنه و حتی بعد از کرنر تیم پاریس، به هم تیمی‌شان برای این مهار تبریک می‌گفتند و حتی لوکاس هرناندز ستاره پاریس هم به سمت او رفت و با ضربه آرامی به این بازیکن او را به خاطر حرکتش مورد تشویق قرار داد.

دیدگاه‌ها