کد خبر : 1986800 | 23 آذر 1402 ساعت 00:35 | 29.4K بازدید | 15 دیدگاه

گواردیولا: ۱۸ امتیاز گرفتیم، خوش به حال مدیر تیم!

پپ گواردیولا، سرمربی منچستر سیتی از عملکرد جوانانش در پیروزی ۳-۲ مقابل ستاره سرخ ابراز خوشحالی کرد و صعود با امتیاز کامل را اتفاق بسیار خوب و مثبتی دانست.

گواردیولا: ۱۸ امتیاز گرفتیم، خوش به حال مدیر تیم!

به گزارش "ورزش سه"، منچستر سیتی در آخرین بازی دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا با نتیجه ۳-۲ ستاره سرخ را شکست داد. میکا همیلتون، اسکار باب و کالوین فیلیپس، گل‌های تیم گواردیولا را به ثمر رساندند. او در نشست خبری تیمش حاضر شد و در مورد برخی از مسائل بازی دیدگاهش را ارائه داد.

عملکرد همیلتون؟
چه گلی زد. فوق‌العاده بود. شکلی که بازیکنان مقابلش را جا گذاشت ببینید. شگفت‌انگیز بود. چه بازیکنی است. برای او خیلی خوشحالم.

۶ برد و کسب همه امتیازات ممکن دور گروهی؟
این را اتفاق بسیار مثبتی می‌دانم. تیم‌های زیادی قادر به انجام این کار نیستند و وقتی ما این کار را انجام می‌دهیم یعنی تیم فوق‌العاده‌ای داریم‌. هم من و تیمم خوشحالیم و هم قطعا فران سوریانو (مدیر اجرایی سیتی) که به بودجه خوبی می‌رسد.

1966292

آکادمی تیم؟
آکادمی خیلی خوبی داریم. بازیکنان زیادی از آکادمی اکنون به سطح بالاتری رسیده‌اند و آماده رقابت مقابل بازیکنان بزرگ هستند. ریکو لویس را ببینید. او هنوز بازیکنی نوجوان است و تجربیات زیادی به دست آورده است. توانایی‌های او در پست‌های مختلف باورنکردنی است.

پنالتی و گلزنی کالوین فیلیپس؟
او یک پنالتی‌زن فوق‌العاده است. برای او هم خوشحالم. نمی‌دانم در ژانویه چه اتفاقی خواهد افتاد. امیدوارم تصمیم درستی برای خودش بگیرد.

دیدگاه‌ها