کد خبر : 1986802 | 23 آذر 1402 ساعت 00:40 | 43.7K بازدید | 11 دیدگاه

میکا هملیتون:

هنوز هم باور نمی‌شود در CL گل زدم!

میکا هملیتون، ستاره منچسترسیتی، می‌گوید گلزنی در لیگ قهرمانان اروپا برایش سورئال است.

هنوز هم باور نمی‌شود در CL گل زدم!

به گزارش "ورزش سه"، در شب نهایی رقابت‌های دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا تیم منچسترسیتی موفق شد خارج از خانه تیم ستاره سرخ بلگراد را 3-2 شکست دهد.

پپ گواردیولا که از قبل صعود تیمش به عنوان تیم صدرنشین قطعی شده بود، در این بازی به بعضی از بازیکنان جوان تیمش بازی داده بود از جمله میکا همیلتون، بازیکن متولد 2003 که از آکادمی به تیم اصلی رسیده است و در سال 2017 در ورزشگاه اتحاد به عنوان توپ جمع کن حضور داشته است و حتی در طول مدت بازی امشب، عکسی از او در حالی که در جریان بازی کریستال پالاس در همان سال از گواردیولا دستوراتی دریافت می‌کرد، در شبکه‌های اجتماعی منتشر شد.

او در مصاحبه بعد از بازی در مورد احساسش به این بازی و گلزنی برای تیمش صحبت کرد: "من نمی‌دانم چه بگویم، راستش را بخواهید هنوز هم باور نمی‌شود. همه چیز سورئال است. همه گل را دیدند، اما من حتی نمی‌دانستم که دارم چه کار می‌کنم!

1966296

او [پپ] من را در سمت راست خط حمله قرار داد، چیزی که برای من متفاوت بود. من واقعاً تا به حال آنجا بازی نکرده بودم. من آن را به عنوان یک چالش دیدم، آن را پذیرفتم و از هر لحظه لذت بردم... مطمئناً این فقط شروع است و همه موفقیت‌های بعدی از اینجا شروع می‌شود. باز هم می‌گویم همه چیز سورئال است و هنوز نمی‌توانم اتفاقات را هضم کنم."

دیدگاه‌ها