کد خبر : 1986831 | 23 آذر 1402 ساعت 03:18 | 42.1K بازدید | 13 دیدگاه

امباپه شاکی شد: این چه وضع بازیه!

کیلیان امباپه در پایان بازی مقابل دورتموند از هم‌تیمی‌هایش و تاکتیک تیم که هدف آن حفظ مساوی بود، به شدت شاکی و عصبانی بود.

امباپه شاکی شد: این چه وضع بازیه!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن در آخرین دیدار از هفته پایانی لیگ قهرمانان اروپا برابر دورتموند به تساوی ۱-۱ رسید و با توجه به برتری میلان مقابل نیوکسل، به دور بعد صعود کرد. در اواخر این بازی جذاب پاری سن ژرمن با توجه به نتیجه بازی میلان کمی عقب کشید که با حفظ تساوی به مرحله بعد برود. تاکتیکی که باعث عصبانیت امباپه شد.

آنها با این مساوی در رده دوم قرار گرفتند و ممکن است در مرحله یک‌هشتم با حریف بسیار سختی روبرو شوند. امباپه از این ایده خوشش نمی‌آمد. او صدرنشینی را می‌خواست که بدون شک ناامیدی بزرگ امباپه در پایان بازی را نشان می‌دهد.

1966365

عصبانیت در دقایق پایانی، اعتراض و صحبت‌های کوتاه با لوئیس انریکه، چهره ناراحت بعد از بازی، بی‌میلی به خوش و بش زیاد با بازیکنان دیگر و صحبت کوتاه با لوئیس کمپوس، نارضایتی امباپه را از نتیجه امشب نشان می‌دهند.

امانوئل پتی، ستاره سابق فرانسوی در این مورد گفت: «ناامیدی او را درک می‌کنم. من دستوراتی که از روی نیمکت به داخل بازی داده می‌شد را نمی‌فهمیدم. دیدم که از نیمکت به بازیکنان می‌گویند بازی را آرام کنند، ولی امباپه نمی‌خواست این کار را بکند. متاسفم اما او می‌داند. او از قبل به دوم شدن فکر کرده است و می‌داند که اگر قرعه مشکلی به آنها بیفتد، کارشان بسیار سخت خواهد شد.»

1966364

حریفان احتمالی پاری سن ژرمن در مرحله حذفی بایرن مونیخ، بارسلونا، آرسنال، رئال مادرید، منچستر سیتی، اتلتیکو مادرید و رئال سوسیه‌داد هستند.

دیدگاه‌ها