کد خبر : 1986832 | 23 آذر 1402 ساعت 03:34 | 28K بازدید | 6 دیدگاه

انریکه: عصبانیت امباپه عادی است اما صعود مهم‌تر بود

لوئیز انریکه می‌گوید عصبانیت کیلیان امباپه در پایان بازی مقابل دورتموند را درک می‌کنم و همچنین قدرت اصلی پاری سن ژرمن در مرحله حذفی مشخص خواهد شد.

انریکه: عصبانیت امباپه عادی است اما صعود مهم‌تر بود

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن توانست با تساوی ۱-۱ مقابل دورتموند رده دوم گروه مرگ را به دست بیاورد و به مرحله حذفی صعود کند. لوئیز انریکه، پس از پایان دیدار نظراتش را در مورد شرایط تیمش اظهار کرد.

عملکرد تیم؟
من بسیار خوشحالم، زیرا پس از 6 بازی در چمپیونزلیگ، نشان دادیم که می‌توانیم در هر مسابقه‌ای رقابتی داشته باشیم. موقعیت‌های زیادی داشتیم و خوب بازی کردیم. باید به این تیم خوشبین باشیم. من شک ندارم که در فوریه قوی‌تر خواهیم شد.

1966367

مدیریت بازی در دقایق پایانی؟
من ابتدا به بازی دیگر گروه توجهی نداشتم، روی بازی خودمان متمرکز بودم. ما باید در دیدارمان پیروز می‌شدیم، این تمام چیزی بود که به آن فکر می‌کردیم، اما وقتی فهمیدیم میلان گل زده است، همه چیز را تغییر دادیم. تصمیم گرفتیم توپ را بیشتر نگه داریم و ریسک زیادی نکنیم. من رفتار بازیکنانم در زمین را دوست داشتم.

دوم شدن در گروه و احتمال قرعه سخت؟
در چنین گروه سختی، دوم شدن چیز خوبی است. ما قرار است رشد و پیشرفت کنیم. ما این کار را انجام خواهیم داد، در ماه فوریه خواهیم دید که چه کسی قوی‌ترین است.

در پایان بازی با امباپه اختلاف داشتید؟
این طبیعی است که بازیکنان ناامید شوند. پنج فرصت خوب را از دست دادیم. اگر بازیکنی ناامید و عصبانی شود، به هر دلیلی، من باید تنش‌ها را مدیریت کنم، این نقش من است.

1966368

امباپه از سبک بازی تیم در دقایق پایانی عصبی بود؟
در دقیقه ۸۵ متوجه شدیم که میلان برنده شده است و این پیروزی ما را به مرحله بعد می‌رساند. این چیزی است که اهمیت دارد. من خواستم کنترل بیشتری بر بازی داشته باشیم و ریسک کمتری بپذیریم، اما اگر می‌توانستیم برنده شویم، حتماً باید این کار را انجام می‌دادیم. من رفتار بازیکنانم را خیلی دوست دارم. حتی اگر ناامید و خشمگین باشند، من این ناامیدی را دوست دارم، اما فعلا مهم صعود است. بسیاری می‌خواستند ما را مرده ببینند و تصور می‌کردند ما مرده‌ایم اما با بازی امشب نشان دادیم که زنده هستیم.

دیدگاه‌ها