کد خبر : 1986858 | 23 آذر 1402 ساعت 10:29 | 26.7K بازدید | 28 دیدگاه

ناراحتی نیوکسل از حذف از سی‌ال: ویران شدیم

ادی هاو، سرمربی نیوکسل، می‌گوید باخت برابر میلان و حذف از لیگ قهرمانان باعث شده این تیم کاملا ویران شود.

ناراحتی نیوکسل از حذف از سی‌ال: ویران شدیم

به گزارش "ورزش سه"، نیوکسل شب گذشته در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا روبروی میلان قرار گرفت و در نهایت با نتیجه 1-2 شکست خورد.

آنها برای صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان نیاز داشتند که سه امتیاز این بازی را به دست آورند و علاوه بر این منتظر شکست پاری سن ژرمن در بازی برابر دورتموند باشند اما هیچ یک از این دو اتفاق نیفتاد تا آنها از رقابت‌های اروپایی کنار بروند. 

هاو پس از پایان این دیدار در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «من فکر می‌کنم که لحظات خیلی خوبی هم در این بازی داشتیم. گاهی کنترل توپ و میدان در دست ما بود اما نیاز داشتیم گل دوم را هم بزنیم. روی دو گلی که دریافت کردیم خوب دفاع نکردیم. 

1958527

همه چیز در پایان بازی مشخص شد. هر دو تیم بی‌صبرانه مشتاق کسب پیروزی بودند. ما می‌خواستیم برنده شویم و سعی داشتیم به مرحله بعدی صعود کنیم، بنابراین شجاعانه بازی کردیم. آنها هم مجبور بودند که شجاعانه بازی کنند.

همین اتفاق باعث شد که بازی خیلی خوبی را شاهد باشیم. ما فرصت‌هایی را روی دروازه حریف به وجود آوردیم و در نهایت از این که شکست خوردیم و نتوانستیم به مرحله بعدی صعود کنیم کاملا ویران شده‌ایم.»

دیدگاه‌ها