کد خبر : 1986910 | 23 آذر 1402 ساعت 14:18 | 85.1K بازدید | 35 دیدگاه

نگرانی فوق ستاره از دور بعد

امباپه عصبانی از انریکه: این قرار ما نبود مربی!

کیلیان امباپه از فرمان لوئیس انریکه حیرت زده بود و باور نمی‌کرد مربی اسپانیایی در حساس‌ترین مقطع بازی با دورتموند چنان خواسته‌ای از بازیکنان داشته باشد.

امباپه عصبانی از انریکه: این قرار ما نبود مربی!

به گزارش "ورزش سه"، پاری سن ژرمن دیشب به شکلی دردناک و به عنوان تیم دوم گروه، جواز حضور در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان اروپا را به دست آورد. 

پاریسی‌ها در دورتموند به تساوی 1-1 دست یافتند تا پیروزی میلان مقابل نیوکاسل گواهی بر صعود آنها به دور بعد باشد. 

1966365

کار برای پی اس جی زمانی دشوار شد که کریم آدیمی توانست در دقیقه 51 میزبان را پیش بیندازد اما دقایقی بعد زایر امری گل تساوی را زد و اتفاق عجیب از همین لحظه به بعد رخ داد.

چون یک گل دیگر از ژرمن‌ها پاریس را به لیگ اروپا می‌فرستاد، لوئیس انریکه به بازیکنانش دستور داد تا سرعت خود را کم کنند، ریتم بازی کند شود تا حداقل تساوی حفظ شود. این ادعایی است که RMC Sport مطرح کرده و دقیقا همین قضیه باعث عصبانیت کیلیان امباپه شد. او اصلا با ایده مربی اسپانیایی موافق نبود و دوست داشت پاریس برای زدن گل برتری بی‌محابا حمله کند. کیلیان به هر قیمتی می‌خواست در این مسابقه پیروز شود و تیم صدرنشین صعود کند تا از برخورد با یکی از شانس‌های قهرمانی اروپا در مرحله یک هشتم نهایی دور بماند. 

1966505

رادیو مونته کارلو گزارش داده است که طبق طریق تصاویر ثبت شده در پایان بازی، کاپیتان تیم فرانسوی بسیار ناراحت بود و دستان خود را به عنوان اعتراض و ناباوری از شکل بازی تیمش تکان داد. هنگام خروج از زمین، او با لوئیس انریکه روبرو شد و بین این دو کلماتی رد و بدل شد. امباپه با حالتی ناراضی به مربی‌اش نگاه کرد و راهی رختکن شد.

1966506

امباپه از همان روز قرعه کشی، گفته بود که هر کاری که ممکن است انجام خواهند داد تا پی اس جی به عنوان صدرنشین گروه مرگ به دور بعدی برسد اما در نهایت نشد. کیلیان دیشب حتی موفق به زدن گل دوم هم شد. او روی پاس اشرف حکیمی گلزنی کرد ولی گل او با دخالت VAR به دلیل آفساید مردود اعلام شد.

روز دوشنبه، در قرعه کشی لیگ قهرمانان اروپا، پاری سن ژرمن ممکن است با تیم‌های مطرحی مانند رئال مادرید، منچسترسیتی، آرسنال یا حتی بایرن روبرو شود، رقبایی که پاریس در صورت پیروزی در سیگنال ایدونا پارک می‌توانست از آنها اجتناب کند.

1966507

لوئیس انریکه، به نوبه خود، بعداً در مصاحبه کوتاه خود با موویستار اعلام کرد که دستور کاهش ریتم را تنها در دقایق پایانی داده بود: «این فقط در پایان بازی اتفاق افتاد یعنی در پنج دقیقه آخر، زمانی که دیدم میلان از نیوکسل پیش افتاده است. دوست نداشتم تیم بی‌محابا حمله کند چون یک گل از دورتموند کافی بود تا ما حدف شویم. این اتفاق نباید رخ می‌داد و باید در دفاع بهتر کار می‌کردیم.»

دیدگاه‌ها