کد خبر : 1986935 | 23 آذر 1402 ساعت 16:16 | 8K بازدید | 4 دیدگاه

هاشمی: خوشحالم که خانم‌های هوادار در دربی حضور دارند

اخبار خوب وزیر ورزش درباره چمن آزادی و VAR

وزیر ورزش و جوانان نسبت به برگزاری دربی با حضور خانم‌های هوادار برای اولین‌بار ابراز خوشحالی کرد.

اخبار خوب وزیر ورزش درباره چمن آزادی و VAR

به گزارش "ورزش سه"، کیومرث هاشمی که برای تماشای دربی پایتخت به ورزشگاه آزادی رفته است، در مواجهه با خبرنگاران گفت: از خانواده بزرگ رسانه تشکر می‌کنم که همیشه یار و یاور ورزش کشور هستند. امروز هم دربی است که مورد توجه عموم مردم کشور قرار می‌گیرد و ما هم به عنوان یک شهروند به ورزشگاه آمدیم.

او ادامه داد: چند اتفاق خوب افتاده ؛ برای اولین‌بار دربی با کمک داور ویدئویی برگزار می‌شود که اتفاق خوبی است. امیدوارم شرایطی فراهم شود و با برنامه‌ریزی خوب آقای تاج و همکاران‌شان در سایر ورزشگاه‌ها هم VAR داشته باشیم تا دغدغه‌ها برای اجرای عدالت در فوتبال برطرف شود.

وزیر ورزش همچنین گفت: اولین‌بار هم هست که حضور خانم‌ها را در دربی می‌بینیم. امیدوارم همه هواداران شرایط را طوری جلو ببرند تا بازی بدون حاشیه برگزار شود.

هاشمی درباره اتفاقات رخ داده در زمینه ورود VAR تاکید کرد: جزئیات را آقای تاج در زمان خودش می‌گوید؛ اما دولت، دولت مردمی است و حرف نمی‌زند و عمل می‌کند. در زمان خودش آقای تاج اتفاقات را رسانه‌ای می‌کند. تابو شکسته شده و امیدواریم اتفاقات بهتری بیفتد. بخشی از آن به ما برنمی‌گردد و نیاز است هماهنگی‌های لازم با فیفا انجام شود.

وزیر ورزش با اشاره به وضعیت چمن ورزشگاه آزادی افزود: در چمن ورزشگاه آزادی هم اتفاقات خوبی افتاده و نگهداری خوبی انجام شده است. زمانی که بنده به ورزش کشور ورود کردم، نیم متر خزانه چمن نداشتیم اما الان می‌توانید بروید ببینید که اندازه همین زمین چمن آزادی خزانه چمن داریم. امیدواریم چمن همیشه شاداب باشد و تیم‌های ما از ظرفیت خوب چمن استفاده کنند.

دیدگاه‌ها