کد خبر : 1987062 | 23 آذر 1402 ساعت 23:24 | 31.1K بازدید | 31 دیدگاه

یونیون ۲-۱ لیورپول: اروپا نه، قرمزها آماده برای یونایتد

لیورپول در بازی آخر از مرحله گروهی لیگ اروپا با نتیجه ۲-۱ مقابل یونیون سن ژیلواز شکست خورد.

یونیون ۲-۱ لیورپول: اروپا نه، قرمزها آماده برای یونایتد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در آخرین بازی‌اش از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ اروپا، امشب مهمان یونیون سن ژیلواز بود. قرمزها که با ترکیب دوم در بازی امشب حاضر بودند با نتیجه ۲-۱ بازی را واگذار کردند.

ویدئو: 319484

در دقیقه ۱۰ پوئرتاس توپ را به سادیکی در موقعیتی خوب سپرد. سادیکی تصمیم به شوت‌زنی و تهدید دروازه لیورپول گرفت اما ضربه‌اش با اختلاف نسبتاً زیاد به بیرون رفت.

در دقیقه ۱۸ ضربه خوب آمورا از زاویه بسته با واکنش بهتر کلهر مواجه شد و دروازه تیم یورگن کلوپ بسته ماند.

در دقایق پس از آن، بازی با سرعت کمتری دنبال شد و شاهد موقعیت خاصی نبودیم تا اینکه در دقیقه ۳۲ روی توپ‌ربایی بازیکنان میزبان و ضدحمله‌ای عالی، محمد آمورا با کلهر تک به تک شد و با دریبل زدن این دروازه‌بان، دروازه خالی را باز کرد.

1966826

در دقیقه ۳۹ روی ارسال کرنر از کورتیس جونز، کوانسا در محوطه جریمه صاحب توپ شد و ضربه‌اش را به سمت دروازه زد و بازی را مساوی کرد.

1966827

در دقیقه ۴۳ پوئرتاس در پشت محوطه به توپ رسید و با ورود به داخل باکس شوتی نسبتاً محکم را زد و دوباره برتری را به یونیون هدیه داد.

1966825

نیمه اول با نتیجه ۲-۱ به سود میزبان به اتمام رسید.

نیمه دوم کاملا کم‌موقعیت آغاز شد و خبری از اتفاق خاصی بر روی دروازه‌ها نبود. در دقیقه ۶۲ پوئرتاس گل سوم را هم زد اما VAR آن را به دلیل خطا مردود اعلام کرد.

سه دقیقه بعد خود پوئرتاس دوباره دروازه کلهر را تهدید کرد اما این ضربه‌اش را دروازه‌بان جوان گرفت و اختلاف گل‌ها زیادتر نشد.

در دقیقه ۷۰ سانتر زیبای بردلی به نیلسون رسید و او با ضربه سرش توپ را روانه دروازه کرد ولی کلهر مانع به ثمر رسیدن گل سوم شد و توپ را دفع کرد.

در دقیقه ۷۹ لیورپول بالاخره موفق شد اولین شوتش را پس از گل بزند. این بار گراونبرخ شانسش را امتحان کرد ولی دروازه‌بان به خوبی شوتش را مهار کرد.

در ده دقیقه پایانی نیز بازی بیشتر در اختیار میزبان بود اما اتفاق دیگری رخ نداد و این دیدار با همان نتیجه ۲-۱ که در نیمه اول اتفاق افتاده بود خاتمه یافت.

لیورپول با این شکست با همان ۱۲ امتیاز و به عنوان صدرنشین دور گروهی را به پایان رساند.

دیدگاه‌ها