کد خبر : 1987073 | 24 آذر 1402 ساعت 00:41 | 25.8K بازدید | 20 دیدگاه

کلوپ: باختیم اما هیچ اهمیتی ندارد

یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، ‌پس از باخت ۲-۱ مقابل یونیون سن ژیلواز، می‌گوید برد و باخت در این دیدار مهم نبوده و نکات مثبت زیادی را در بازی دیده است.

کلوپ: باختیم اما هیچ اهمیتی ندارد

به گزارش "ورزش سه"، لیورپول در دیداری نه‌چندان مهم با نتیجه ۲-۱ برابر یونیون سن ژیلواز شکست خورد. کلوپ در این بازی به جوانانش اعتماد کرد و به تیم اولش برای بازی‌های فشرده لیگ، به خصوص بازی مقابل منچستر یونایتد استراحت داد. او پس از بازی نظراتش درباره عملکرد تیمش را ارائه داد.

نتیجه بازی؟
به نظرم یونیون کاملا مستحق این برد بود. در ترکیب تغییرات زیادی اعمال کردم و طبیعی بود چنین اتفاقی بیفتد. گل‌هایی ساده خوردیم و می‌توانستیم از آنها جلوگیری کنیم. در دقایق پایانی هم می‌توانستیم گل مساوی را بزنیم، اما از موقعیت استفاده نکردیم. سه فرصت خوب را از دست دادیم. البته گل‌ اول‌شان به نظر آفساید می‌آمد. درنهایت باختیم اما چه کسی اهمیت می‌دهد؟ ما صدرنشین هستیم و به دور بعد رفتیم.

ناراحتی از نتیجه؟
اصلا. درست است که می‌توانستیم ببریم، ولی به نظرم فارغ از نتیجه نکات مثبت زیادی را دیدم که می‌توانم در آینده روی آنها حساب کنم.

1966868

نکات مثبت بازی؟
نمایش‌های خوب زیادی دیدیم. جویی واقعا خوب بازی کرد. کوانسا هم خوب بود و بابت گلی که زد هم به او تبریک می‌گویم. کانر عالی بازی کرد و الیوت هم مثل همیشه در بازی تاثیرگذار بود.

گلزنی کوانسا؟
انجام این کار برایش بسیار راحت است. موقعیت‌های سخت‌تر از این را هم به گل تبدیل کرده است. او بازیکنی فوق‌العاده و استعدادی طلایی است. خوشحالم که او امشب این نمایش خوب را داشت.

عملکرد بردلی؟
او یک مدافع راست عالی برای ما خواهد شد. ما در این بازی باید می‌جنگیدیم و در بازی می‌ماندیم که کانر به اندازه کافی وظیفه‌اش را انجام داد. او هنوز جوان است و می‌تواند باز هم پیشرفت کند‌‌.

1966869

دیدگاه‌ها