کد خبر : 1987077 | 24 آذر 1402 ساعت 01:17 | 185.2K بازدید | 10 دیدگاه

اشک در ورزشگاه المپیکوی رم: این روز را تصور نمی‌کردم!

نیکولو پیسیلی، ستاره رم، می‌گوید هیچوقت نمی‌توانسته لحظه گل زدن برای رم را تصور کند.

اشک در ورزشگاه المپیکوی رم: این روز را تصور نمی‌کردم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم مورینیو که در سری آ به روند سینوسی خود ادامه می‌دهد، در لیگ اروپا هم با وجود اینکه امشب موفق شد شریف را 3-0 در ورزشگاه المپیکو شکست دهد، نتوانست به عنوان تیم صدرنشین از گروه خود صعود کند. این یک شب خاص برای پیسیلی، ستاره رم بود که از آکادمی به تیم اصلی رسیده است و موفق شد اولین گل خود را برای رم به ثمر برساند. او بعد از این گل به گریه افتاد.

او به اسکای اسپورت ایتالیا گفت: "گلزنی در این ورزشگاه، با این پیراهن، هرگز نمی‌توانستم این لحظه را تصور کنم. هواداران رم خاص هستند، همه این را می‌دانند و من یک هوادار مادام العمر رم هستم. من فقط سعی کردم کاری را که همیشه در تمرینات انجام می‌دهم را باز هم انجام دهم، زیرا اینکه با ترس وارد زمین شوید بدترین کار است.

1966877

مربی به من گفت که آرام بمانم و با کار کردن مدام به دقایق بیشتری با تیم برسم. کار کردن هر روز با او باورنکردنی است. او نیازی به معرفی ندارد و همکاری با او باعث افتخار است."

1966878

مورینیو هم در مصاحبه بعد از بازی خود گفت که چیزی نمانده بود که با پیسیلی به گریه بیفتد. آکادمی جوانان رم عمدتاً از بازیکنان محلی تشکیل شده است که با حمایت از تیم از روی سکوها بزرگ شده‌اند.

دیدگاه‌ها