کد خبر : 1987087 | 24 آذر 1402 ساعت 01:53 | 20.6K بازدید | 4 دیدگاه

اتفاق تلخ در لیگ اروپا: بیهوشی ستاره قرضی میلان(عکس)

متئو گابیا، بازیکن میلان، که به صورت قرضی در ویارئال بازی می‌کند، در جریان بازی امشب تیمش مقابل رن، پس از مصدومیت از ناحیه سر بیهوش شد.

اتفاق تلخ در لیگ اروپا: بیهوشی ستاره قرضی میلان(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، متئو گابیا، مدافع ویارئال در یک برخورد نگران‌کننده در بازی امشب تیمش برابر رن در چارچوب رقابت‌های لیگ اروپا، بیهوش شد.

این مدافع میانی قصد داشت توپ را با سر بزند که رائول آلبیول، هم‌تیمی او هم برای دفع توپ دخالت کرد. سر گابیا به شکل محکمی به زانوی آلبیول برخورد کرد و نقش بر زمین شد.

این بازیکن بلافاصله هوشیاری‌اش را از دست داد و بیهوش شد. کادر پزشکی ویارئال فورا وارد زمین شدند و به وضعیت او رسیدگی کردند. پس از دقایقی این بازیکن را با برانکارد به خارج از زمین بردند. در زمان بیرون بردن این بازیکن از زمین به نظر می‌آمد که او هوشیاری‌اش را به دست آورده و حالش بهتر است.

1966894

در حال حاضر او برای انجام آزمایشات بیشتر در بیمارستان بستری شده است و تا زمانی که پزشکان سلامتی کامل او را تایید نکنند، مرخص نخواهد شد و به اسپانیا برنمی‌گردد.

گابیا به صورت قرضی از میلان در ویارئال بازی می‌کند و انتظار می‌رود که میلان در ژانویه برای فسخ قرارداد قرضی او با ویارئال مذاکره کند و او را به تیم برگرداند. گابیا در اکتبر ۲۴ ساله شد و همچنان تا ژوئن ۲۰۲۶ با میلان قرارداد دارد.

دیدگاه‌ها