کد خبر : 1987106 | 24 آذر 1402 ساعت 09:46 | 28.4K بازدید | 3 دیدگاه

احتمال تلخ برای میلان: رویارویی با اسطوره!

این احتمال وجود دارد که میلان در رقابت‌های لیگ اروپا مجبور به تقابل با تیم جنارو گتوزو شود.

احتمال تلخ برای میلان: رویارویی با اسطوره!

به گزارش "ورزش سه"، میلان چهارشنبه شب در آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا برابر نیوکسل به میدان رفت و با نتیجه 1-2 برابر این تیم به پیروزی رسید.

کسب این سه امتیاز ارزشمند برای صعود این تیم به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان کافی نبود اما توانست آنها را راهی رقابت‌های لیگ اروپا کند و حالا آنها باید منتظر قرعه‌کشی برای شناختن حریف‌شان در این مسابقات باشند.

روسونری در ماه فوریه باید با یکی از تیم‌هایی که در گروهش در لیگ اروپا در جایگاه دوم قرار گرفته روبه‌رو شود و برنده این بازی پلی‌آف راهی مرحله یک هشتم این رقابت‌ها خواهد شد. قرعه‌کشی هم قرار است روز دوشنبه انجام شود. 

1931557

یکی از سخت‌ترین و البته تلخ‌ترین قرعه‌ها برای میلان این است که با المپیک مارسی روبه‌رو شود. آنها تیمی قدرتمند هستند که برایتون توانست در آخرین دیدار مرحله گروهی برابرشان به پیروزی برسد و این تیم را راهی پلی‌آف کند.

اما مشکل اصلی اینجاست که گتوزو هدایت این تیم را برعهده دارد و شاید میلان و خصوصا هواداران این تیم تمایلی به تقابل با اسطوره سابق‌شان که از محبوبیت خاصی هم در بین آنها برخوردار است نداشته باشند اما باید دید که در نهایت قرعه‌کشی به چه صورت پیش خواهد رفت و چه تیمی حریف این میلان خواهد شد.

دیدگاه‌ها