کد خبر : 1987127 | 24 آذر 1402 ساعت 11:55 | 46.7K بازدید | 6 دیدگاه

آماده‌باش به لیگ برتر: بازگشت ستاره جنجالی!

دله الی، ستاره جنجالی اورتون، بار دیگر به تمرینات این تیم برگشته است تا آماده حضور در میدان شود.

آماده‌باش به لیگ برتر: بازگشت ستاره جنجالی!

به گزارش "ورزش سه"، الی در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ژانویه سال 2022 راهی اورتون شد تا بتواند در این تیم بار دیگر به روزهای درخشانش در فوتبال انگلیس برگردد.

تاتنهام در توافقی عجیب و پیچیده که هنوز هم هیچ پولی در آن رد و بدل نشده به این بازیکن اجازه ترک این باشگاه را داد اما او در اورتون هم روزهای سختی را سپری کرد و تا به حال تنها 13 بازی برای این تیم انجام داده است.

آخرین حضور او در میدان با پیراهن اورتون مربوط به آگوست 2022 می‌شود که پس از آن به‌صورت قرضی راهی بشیکتاش شد اما مصدومیت باعث شده که او از فوریه 2023 تا به حال توانایی حضور در زمین را نداشته باشد. 

1966960

مصاحبه جنجالی چند ماه گذشته او درباره اعتیادش به قرص و روزهای سخت و باورنکردنی که به دلیل اعتیاد مادرش در کودکی تجربه کرده توجه بسیاری را بار دیگر به او جلب کرد و حالا شان دایش اعلام کرده که او در آستانه بازگشت به میادین قرار دارد.

سرمربی اورتون در این‌باره گفت: «او شرایط خوبی دارد. به تمرینات برگشته و در حال ترکیب انجام تمریناتی است که بتواند هرچه زودتر به اوج آمادگی برگردد. با این حال نمی‌توانم تاریخ دقیقی برای پیوستن او به جمع بازیکنان و حضور در دیدارها اعلام کنم.»

دیدگاه‌ها