کد خبر : 1987138 | 24 آذر 1402 ساعت 13:16 | 73.9K بازدید | 18 دیدگاه

رویای المپیک برای یزدانی رنگ باخت!

امیرمحمد یزدانی در اولین تجربه خود در وزن 74 کیلوگرم موفق نبود و خیلی زود از دور رقابت‌های قهرمانی کشور کنار رفت.

رویای المپیک برای یزدانی رنگ باخت!

به گزارش "ورزش سه"، با اینکه یونس امامی، ملی پوش ایران در وزن 74 کیلوگرم مسابقات جهانی 2023 صربستان در رقابت‌های قهرمانی کشور حضور نداشت، خیلی از نگاه‌ها به امیرمحمد یزدانی بود که دو نقره جهان را در اوزان 65 و 70 کیلوگرم در کارنامه دارد.

یزدانی که نسبت به چند ماه قبل به یک وزن بالاتر آمده بود تا بتواند رویای حضور در المپیک را دنبال کند، قبل از رسیدن به نیمه نهایی مقابل عادل پناهیان قرار گرفت. در حالی‌که کمتر کسی تصور می‌کرد برنده این کشتی رقیب یزدانی باشد، پناهیان همه را سورپرایز کرد و 4 بر یک رقیب سرشناس خود را شکست داد.

البته در ثانیه‌های پایانی این مبارزه امیرمحمد یزدانی بیرون از تشک حریف خود را خاک کرد، اما داوران به‌خاطر خروج پای او از تشک امتیاز را به حریف دادند. این موضوع با اعتراض شدید یزدانی همراه بود، تا جایی که او حتی حاضر نبود به وسط تشک برود و دست داور را بگیرد.

بعد از پایان کشتی هم امیرمحمد یزدانی به سمت داوران رفت و تا چند دقیقه دائما به اتفاقاتی که در کشتی رخ داد، اعتراض می‌کرد.

با این شکست به نظر می‌رسد رویای المپیک برای امیرمحمد یزدانی رنگ باخته و او دیگر شانسی برای پوشیدن دوبنده تیم ملی در المپیک نخواهد داشت.

دیدگاه‌ها