کد خبر : 1987190 | 24 آذر 1402 ساعت 17:53 | 10K بازدید | 11 دیدگاه

پوچتینو: انتظار این همه مصدوم را نداشتم!

مائوریتسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، اعتراف کرده است که مصدومان تیمش برای او تبدیل به چالش شده‌اند.

پوچتینو: انتظار این همه مصدوم را نداشتم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم چلسی بعد از شکست 2-0 در خانه اورتون باید این هفته در خانه به مصاف شفیلد یونایتد برود و تلاش کند تا کمی از وضعیت فعلی فاصله بگیرد. یاران پوچتینو بعد از 16 هفته در لیگ برتر در جایگاه ناامیدکننده دوازدهم قرار گرفته اند. این سرمربی آرژانتینی در مورد شرایط تیمش قبل از بازی صحبت کرد.

آیا کریستوفر ان کنکو به بازی می‌رسد؟
"بله، می‌تواند بازی کند. این خبر بسیار خوبی است. حضور فردا و حضور در ترکیب و احساس رقابت او بعد از پیش فصل خبر خوبی برای ما است."

در هفته‌های آینده یک داور زن و یک داور سیاهپوست در لیگ قضاوت خواهد کرد، نظر شما چیست؟
"فکر می‌کنم واقعا خوشحالم زیرا زمانی که ما در فرانسه بودیم، استفانی یک داور زن و واقعا خوب بود. چرا که نه؟ ظرفیت وجود دارد. خیلی خوشحالم که در فوتبال می‌بینم چون گاهی در فوتبال مردم می‌گویند این ظرفیت‌ها واقعی نیستند."

وقتی بازیکنان کلیدی خود را از دست می‌دهید، چه تاثیری روی تیم می‌گذارد؟
"مثل زمانی است که در حال ساخت خانه‌ای هستید و دچار مشکلاتی می‌شوید و پروژه به تاخیر می‌افتد. این مشکلی است که هرگز نمی‌خواهید از آن رنج ببرید. در ذهن ما ریس جیمز یکی از بازیکنان کلیدی و کاپیتان ما است. چه می‌توانیم بکنیم وقتی او را از دست می‌دهیم؟ ما باید به ایمان و کار ادامه دهیم. همه فشارها از ابتدا وجود دارند و شما فقط باید پیش بروید. البته برای پروژه به زمان بیشتری نیاز خواهیم داشت شک ندارم در نهایت موفق می‌شویم.

ما این هفته در مورد اعتقاد و اعتماد زیاد صحبت کردیم، حالا در موقعیتی نیستیم که دیدن آن خوب باشد. این یک واقعیت است و ما باید یک واقعیت را پیدا کنیم. ما بازیکن با استعداد زیاد داریم، اکنون باید باور کنیم و قدم برداریم و به فشار آوردن ادامه دهیم."

1967100

بازی با شفیلد یونایتد یک فرصت است؟
این دیدار همیشه سخت است. شما نمی‌توانید بازی‌ها را باهم به این شکل مقایسه کنید. من به خوبی شفیلد یونایتد و کریس را می‌شناسم و کار سختی خواهد بود. آنها تهاجمی خواهند بود و به ما فضا نخواهند داد. مهمتر از همه این است که روی ذهنیت و شیوه بازی خود کار کنیم، راه حل‌های مختلف پیدا کنیم و محکم‌تر و منسجم‌تر باشیم. ما می‌خواهیم بجنگیم و هر راه حلی که به ما کمک می‌کند را پیدا کنیم و آینده را روی آن بنا کنیم.

چالش این فصل بزرگتر از آن چیزی که فکر می‌کردید شده است؟
" به جز مصدومیت‌ها چیزی خلاف انتظارم نبوده است. کار در اینجا همیشه سخت است."

جشن کریسمس بعد از اورتون؟
"بله، من اجازه استراحت را به تیم دادم و به نظرم کار خوبی است. وقتی یک تیم جوان دارید و افرادی که از کشورهای مختلف می‌آیند، این نوع رویدادها می‌تواند بازیکنان را به هم نزدیک کند و یکدیگر را در یک محیطی متفاوت بشناسند. گاهی اوقات افراد با هم ارتباط برقرار نمی‌کنند و این فرصتی برای برقراری ارتباط است."

دیدگاه‌ها