کد خبر : 1987313 | 25 آذر 1402 ساعت 12:03 | 26.1K بازدید | 12 دیدگاه

گرگ پارسی در یک چالش جدید و جدی

هادی چوپان سنت شکنی کرد!

هادی چوپان قصد دارد برای اولین‌بار خودش را در رقابت‌های آرنولدکلاسیک اوهایو محک بزند.

هادی چوپان سنت شکنی کرد!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که در چند سال اخیر هادی چوپان برنامه‌ریزی‌اش فقط برای سالی یک مسابقه و آن هم روی استیج مسترالمپیا بود، امسال با تغییر رویه که در برنامه خود ایجاد کرده، برای شرکت در آرنولدکلاسیک اوهایو اعلام حضور کرده است.

هادی چوپان بعد از نایب قهرمانی در مسترالمپیای 2023 نه تنها در فضای مجازی با روند کاملا متفاوتی نسبت به قبل به فعالیت می‌پردازد، بلکه قصد دارد سیستم مسابقه‌ای خود را هم تغییر دهد. او حالا به توصیه مربی‌اش به‌جز مسترالمپیا در یک مسابقه دیگر در طول سال خودش را محک خواهد زد. 

رقابت‌های آرنولد کلاسیک اوهایو ۱۱ اسفند آغاز می‌شود که یکی از اتفاقات جالب آن حضور هادی چوپان، برترین نماینده بدنسازی ایران، برای اولین‌بار در این رقابت‌ها است. البته به‌جز هادی برخی دیگر از نامداران وزن آزاد مسترالمپیا نیز در این رقابت حضور دارند. از دیگر رقبای هادی می‌توان به سامسون دائودا نفر سوم مسترالمپیا ۲۰۲۳، اندرو جکد، رافایل براندائو، اکیم ویلیامز، جاستین رودریگز، مارسلو دی انجلیس، روبیل ماسکورا، جیمز هالینگز هد، محمد شعبان، آنتوان وایلانت و جاناتان دلاروسا اشاره کرد.

البته که خبری از درک لانسفورد در این مسابقات نخواهد بود و به نظر می‌رسد هادی چوپان شانس بالایی برای کسب جایزه قابل توجه این رقابت‌ها خواهد داشت. 

حضور در آرنولدکلاسیک در فصلی که همواره بدن هادی چوپان در استراحت بوده، می‌تواند یک چالش جدی برای گرگ پارسی باشد و او را بعد از چند سال در رقابتی به‌جز مسترالمپیا محک بزند.

دیدگاه‌ها