کد خبر : 1987315 | 25 آذر 1402 ساعت 11:57 | 12.1K بازدید | 3 دیدگاه

خیال راحت پوچتینو: هرچقدر ببازم اخراج نمی‌شوم!

مائوریسیو پوچتینو، سرمربی چلسی، می‌گوید که به صحبت مدیران این باشگاه درباره اعتماد به خودش اطمینان دارد.

خیال راحت پوچتینو: هرچقدر ببازم اخراج نمی‌شوم!

به گزارش "ورزش سه"، چلسی در چند هفته اخیر بار دیگر روزهای سختی را سپری کرده و به نظر می‌رسد که بحران به این راحتی حاضر به جدایی از این تیم نیست. 

آنها پیش از وقفه دیدارهای ملی ماه نوامبر عملکرد خوبی را به نمایش گذاشته و هواداران‌شان را امیدوار کرده بودند اما شرایط بار دیگر به حالت قبل برگشت تا آنها باز هم با مشکلات بسیاری در زمین بازی روبه‌رو شوند و شکست برابر اورتون این وضعیت را تشدید کرد.

با این حال، به نظر نمی‌رسد که پوچتینو نگرانی خاصی از جایگاهش روی نیمکت این تیم داشته باشد و با وجود تمامی شایعات درباره احتمال برکناری‌اش همچنان به مدیران این باشگاه اطمینان دارد. 

1961974

این مربی آرژانتینی در گفت‌وگو با خبرنگاران در این‌باره اظهار داشت: «من کسی هستم که تا آخر اعتماد دارد. تا زمانی که کسی حرف دیگری به من بزند. مثل اتفاقی که در باشگاه تاتنهام رخ داد و من تا لحظه آخر به مدیر باشگاه اطمینان داشتم. 

من کسی هستم که همیشه اعتماد می‌کند و اعتماد می‌کند تا زمانی که کسی به من نشان دهد که دیگر نباید این کار را انجام دهم. اما من همیشه اعتماد دارم و حالا هم این احساس را به مدیران چلسی دارم. البته که می‌دانم باید نتیجه هم بگیرم. من با فوتبال و کارکردش به خوبی آشنا هستم. 

تصمیمم برای پیوستن به این باشگاه به این دلیل بود که وقتی کار را به من پیشنهاد کردند، به آنها اعتماد کردند. من همچنان به این روند ادامه خواهم داد چون این باشگاه به من نشان داده که به کارم اعتماد دارد.»

دیدگاه‌ها