کد خبر : 1987435 | 26 آذر 1402 ساعت 04:58 | 96.9K بازدید | 12 دیدگاه

یان کوتو:

گواردیولا زنگ زد و نگذاشت به بارسلونا بروم!

یان کوتو، ستاره برزیلی خیرونا که به صورت قرضی از منچستر سیتی به این تیم پیوسته است، می‌گوید پپ گواردیولا مانع پیوستن او به بارسلونا شده است!

گواردیولا زنگ زد و نگذاشت به بارسلونا بروم!

به گزارش" ورزش سه"، یان کوتو، ستاره کلیدی‌ای برای خیرونای این فصل بوده است. او که در طول تابستان با قراردادی قرضی از منچستر سیتی به خیرونا پیوست، در ۱۶ بازی این فصل لالیگا به تیمش کمک کرده که به صدر جدول برسند.

کوتو نقش مهمی در پیروزی ۴-۲ برابر بارسلونا هفته گذشته ایفا کرد، اما اگر همه چیز به گونه دیگری پیش می‌رفت، ممکن بود در این بازی با لباس بارسلونا به میدان برود. او فاش کرد که در سال ۲۰۲۰ انتظار داشت به جای منچستر سیتی به بارسلونا برود.

1967626

او گفت: «زمانی که با تیم ملی زیر ۱۷ سال قهرمانی جام جهانی شدم، از منچستر سیتی، بایرن مونیخ و بارسلونا، پیشنهاداتی داشتم. با آنها مذاکره کردم و مطمئن بودم به بارسلونا می‌روم اما تماسی از گواردیولا همه چیز را عوض کرد. او با من صحبت کرد و من راضی شدم که به سیتی بروم.»

او همچنین در مورد میشل، سرمربی فعلی‌اش نیز صحبت کرده است: «او نقش بسیار بزرگی در تیم دارد. ما خیلی خوش‌شانس هستیم که مربی‌ای مثل او داریم‌. او دلیلی است که ما در اوج هستیم.»

دیدگاه‌ها