کد خبر : 1987560 | 26 آذر 1402 ساعت 16:59 | 4.3K بازدید | 9 دیدگاه

یک برد روحیه‌بخش دیگر

میلان 3-0 مونزا: فاصله با یوونتوس کمتر شد

میلان در یک بازی خانگی موفق شد با سه گل برابر مونزا پیروز شود و فاصله با یوونتوس را به پنج امتیاز کاهش دهد.

میلان 3-0 مونزا: فاصله با یوونتوس کمتر شد

به گزارش "ورزش سه"، میلان هفته قبل در زمین آتالانتا بازی خود را 3-2 باخت و سپس توانست در لیگ قهرمانان نیوکسل را 1-2 شکست دهد تا حداقل راهی پلی آف لیگ اروپا شود.

با روحیه‌ای خوب روسونری امروز در سن سیرو میزبانی از مونزا را برعهده داشت و طبعا روی کاغد شانس اول برد بود. میلان با 9 امتیاز اختلاف نسبت به اینتر در رده سوم بود و مونزا نیز در رده دهم جای داشت.

1967822

میلان بازی را طوفانی شروع کرد و در دقیقه سوم تویط تیجانی ریندرز به گلی تماشایی رسید. او با جا گذاشتن چند بازیکن و با یک ضربه دقیق توپ را دور از دستان دروازه‌بان به گل تبدیل کرد تا میزبان خیلی زود پیش بیفتد.

مونزا دو دقیقه بعد می‌توانست کار را مساوی کند اما دخالت به موقع کیائر و سپس واکنش ماینیان مانع شد.

1967823

هر دو تیم در ادامه شانس‌هایی داشتند اما این میلان بود که در دقیقه 41 فاصله را بیشتر کرد.

لیائو از سمت راست توپی را به درون محوطه جریمه فرستاد و سیمیچ با یک بغل پا از چند قدمی دروازه توانست دومین گل میلان را به ثمر برساند. روسونری با همین برتری دو گله راهی رختکن شد.

1967820

میلان نیمه دوم هم تیم بهتر میدان بود و پس از چند موقعیت خوبی که از دست داد در دقیقه 76 خیال خود از بابت پیروزی را راحت کرد.

اوکافور با زدن گل سوم سن سیرو را به وجد آورد. نقش اصلی روی این گل را اولیویه ژیرو داشت که در درون محوطه جریمه با یک پاس تماشایی اوکافور را در موقعیت شوتزنی قرار داد و او هم با یک ضربه دقیق گل سوم را به ثمر رساند.

در نهایت این بازی را میلان با سه گل برد و جایگاه سومی اش را مستحکم کرد.

دیدگاه‌ها