کد خبر : 1987588 | 26 آذر 1402 ساعت 18:47 | 3.3K بازدید | 2 دیدگاه

پیولی: فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم

استفانو پیولی، سرمربی میلان، از بازیکنان تیمش پس از دومین برد متوالی می‌خواهد بدون توجه به سایر تیم‌ها فقط روی عملکرد خودشان متمرکز باشند.

پیولی: فقط باید روی خودمان تمرکز کنیم

به گزارش "ورزش سه"، استفانو پیولی پس از برتری بازیکنانش مقابل مونزا به آن‌ها هشدار داد که فقط روی شرایط خودشان تمرکز کنند. 

روسونری در سن سیرو سبک خود را تغییر داد و در عرض سه دقیقه با گل انفرادی تیجانی ریندرز از حریف پیش افتاد. گل دوم آن‌ها توسط یان کارلو سیمیچ 18 ساله با پاس گل رافائل لیائو به ثمر رسید، سپس نوآه اوکافور با یک گل تیمی کار را تکمیل کرد.

پیولی پس از بازی درباره مصدومیت بازیکنانش گفت: "توماسو پوبگا به نظر مصدومیتی در ناحیه لگن دارد، اوکافور هم ممکن است گرفتگی عضلانی داشته باشد، او به تازگی از آسیب دیدگی پا رهایی یافته بود. امیدواریم خیلی جدی نباشد."

1967878

تغییرات تاکتیکی؟
ایده این بود که از دو بازیکن محافظت کنیم، زیرا سیمون کیائر تازه مصدومیتش تمام شده بود و در شرایط خوبی قرار نداشت، در حالی که آلساندرو فلورنزی مدت زیادی بود که سه بازی متوالی انجام نداده بود. مونزا با پنج بازیکن حمله می‌کرد، بنابراین با دفاع چهار نفره باید خیلی بیشتر حرکت می‌کردیم. با این حال، بازی با سه، چهار یا پنج بازیکن در دفاع مهم نیست، همه چیز به تفسیر بستگی دارد. با آمدن سیمیچ، ما ترجیح دادیم فلورنزی را به خط دفاع نزدیکتر نگه داریم.

دومین برد بعد از شکست نیوکسل؟
ما باید به کار و تمرکز روی خودمان ادامه دهیم، سطح‌مان را بالا ببریم و احساس ثبات داشته باشیم. امروز به خصوص برای نحوه بازی مونزا انجام دادن این کار سخت بود، اما بچه‌ها با انرژی، تمرکز و انگیزه مناسب بازی کردند. ما باید روی خودمان تمرکز کنیم و نباید خودمان را با دیگران مقایسه کنیم.

اولین بازی سیمیچ 18 ساله؟
متاسفانه یا خوشبختانه، این بخشی از دنیای فوتبال است، ما احساس جالبی داریم. این پسر جوان نشان داد که چقدر برای کمک کردن به تیم انگیزه دارد. ما مقابل نیوکسل و امروز پیروز شدیم، زیرا فکر می‌کردیم تنها یک گزینه وجود دارد و آن پیروزی، بازی با قدرت، تمرکز و قاطعیت است.

دیدگاه‌ها