کد خبر : 1987616 | 26 آذر 1402 ساعت 21:09 | 7.7K بازدید | 4 دیدگاه

امری: باید تا پایان فصل همینطور باشیم

اونای امری، سرمربی استون ویلا، امیدوار است بازیکنانش تا پایان فصل با یک روند ثابت در مسابقات شرکت کنند.

امری: باید تا پایان فصل همینطور باشیم

به گزارش "ورزش سه"، استون ویلا در بازی هفته هفدهم لیگ برتر در ورزشگاه خانگی برنتفورد به میدان رفت و با نتیجه 2-1 برنده شد.

در این بازی هر دو تیم با یک بازیکن اخراجی تا پایان به کار ادامه دادند و در نهایت استون ویلا با 38 امتیاز به رده دوم جدول رسید.

اونای امری پس از این بازی گفت: "من خیلی خوشحالم. برد خارج از خانه واقعاً بسیار سخت است و اتفاقات زیادی در 90 دقیقه اتفاق افتاد. بعد از نیمه اول که بازنده از زمین بیرون رفتیم، در رختکن صحبت می‌کردیم که چگونه می‌توانیم برخی از کارها که در نیمه اول خوب انجام ندادیم را بهتر انجام بدهیم. به طور کلی، ما بازی را کنترل می‌کردیم، وارد محوطه جریمه آن‌ها می‌شدیم و موقعیت‌هایی خلق کردیم. ما دو یا سه موقعیت را به آن‌ها واگذار کردیم و باید از آن اجتناب می‌کردیم. در نیمه دوم، ما به تدریج بازی را کنترل می‌کردیم و زمانی که آن‌ها کارت قرمز دریافت کردند، کمی بیشتر به سمت دروازه فشار آوردیم. ما به بازی برگشتیم و فکر می‌کنم شایسته این برد بودیم."

1967952

اونای امری درباره حضور تیمش در رده دوم جدول گفت: "باید به راه خود ادامه دهیم. حتی زمانی که در ناتینگهام فارست شکست خوردیم، سعی داشتیم همین پیام را ارسال کنیم: ادامه می‌دهیم، ادامه می‌دهیم. امروز برنده شدیم و خوشحالیم که بازی را با کسب این 3 امتیاز تمام کردیم. ما در حال حرکت هستیم و روز جمعه در خانه با شفیلدیونایتد روبرو می‌شویم، این یک چالش جدید است. ما باید تلاش کنیم تا در 38 بازی روز یک روند ثابت بمانیم. ما در هفته هفدهم هستیم و باید ثابت قدم باشیم."

دیدگاه‌ها