کد خبر : 1987621 | 26 آذر 1402 ساعت 21:29 | 33.1K بازدید | 15 دیدگاه

واتکینز بعد از خشم قدوس: از یک تماشگر حرص داشتم!

اولی واتکینز، مهاجم استون ویلا، در مورد خوشحالی بعد از گلش مقابل برنتفورد گفت که هدفش یک تماشاگر خاص حریف و نه همه تماشاگران این تیم بوده است.

واتکینز بعد از خشم قدوس: از یک تماشگر حرص داشتم!

به گزارش "ورزش سه"، در هفته هفدهم لیگ برتر استون ویلا موفق شد 2-1 برنتفورد را خارج از خانه شکست دهد. این تیم با کام بک و گل دقایق پایانی اولی واتکینز، بازیکن سابق برنتفورد به این پیروزی رسید. این ستاره در 17 بازی این فصل لیگ برتر موفق به زدن 9 گل شده و یکی از دلایل اصلی قرار گرفتن تیم شایسته اونای امری در جایگاه سوم لیگ برتر بوده است.

البته این ستاره در ورزشگاه تیم سابقش چندان مورد استقبال قرار نگرفت. او با هر تماس توپ به طور واضحی توسط بخشی از ورزشگاه هو می‌شد. اتفاقی که باعث شد او بعد از زدن گل برتری استون ویلا، بر خلاف بسیاری از بازیکنان که در ورزشگاه تیم سابقشان خوشحالی نمی‌کنند، درون دروازه بایستد و به نظر شروع به کل کل با افرادی در جایگاه تماشاگران کند. اتفاقی که اصلا به مذاق بازیکنان برنتفورد خوش نیامد و برخی از آنها از جمله سامان قدوس با او به این خاطر درگیر شدند.

1967960

حالا بعد از بازی واتکینز در مورد این صحنه به خبرنگاران توضیح داد: "خوشحالی من به خاطر هیجان بالای آن لحظه بود و اصلا به این معنی نیست که برای تماشاگران برنتفورد احترام قائل نیستم. من فقط با یک تماشاگر خاص کل کل کردم که در جریان بازی هرچه دلش خواست به من گفت. حرکت بعد از گل فقط برای او بود. فوتبال، فوتبال است و می‌شود کمی شوخی و کل کل کرد اما این نباید به توهین شخصی تبدیل شود."

دیدگاه‌ها