کد خبر : 1987633 | 26 آذر 1402 ساعت 22:47 | 35K بازدید | 110 دیدگاه

حمله روی کین به فن دایک: در 30 سال یک جام دارید!

روی کین، اسطوره منچستریونایتد، در واکنش به صحبت‌های ویرژیل فن دایک بعد از تساوی لیورپول و منچستریونایتد، گفت کاپیتان لیورپول باید جایگاه باشگاهش را بداند.

حمله روی کین به فن دایک: در 30 سال یک جام دارید!

به گزارش "ورزش سه"، در حساس‌ترین دیدار هفته هفدهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال انگلیس تیم‌های لیورپول و منچستریونایتد به مصاف یکدیگر رفتند. که لیورپول با وجود ارائه یک نمایش بسیار برتر و هجومی موفق نشد به پیروزی و گل برسد و با نتیجه 0-0 در خانه متوقف شد و صدر جدول را از دست داد. 
کاپیتان لیورپول بعد از این دیدار احساس می‌کرد که تیمش یک فرصت بزرگ برای پیروزی را از دست داده است و گفت تیمش در زمین از هر نظر برتر بوده است. او همچنین گفت یونایتدها از این تساوی خوشحال هستند و از ابتدا هم به دنبال پیروزی نبوده‌اند.

1967996

روی کین ستاره سابق منچستریونایتد در باره این سخنان گفت: "او خیلی مغرور شده است. باید یادش بماند که باشگاهش در 30 سال تنها یک جام برده است و حالا او می‌گوید منچستریونایتد از همین یک امتیاز خوشحال است؟! به نظر او روزهای سابق باشگاهش را به یاد ندارد. یونایتد هم مثل لیورپول در سال‌های قبل دچار مشکل شده است. ما خودمان بارها با لیورپول زمانی که مشکل داشتند بازی کردیم و یادم نمی‌آید چنین برخوردی کرده باشیم. این کاری نیست که بازیکنان و باشگاه‌های بزرگ انجام دهند."

دیدگاه‌ها