کد خبر : 1987739 | 27 آذر 1402 ساعت 13:23 | 69.2K بازدید | 24 دیدگاه

نیاز رئال به خرید دفاع وسط

سه گزینه اصلی رئال برای جانشینی داوید آلابا

مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی داوید آلابا باعث شده تا رئال مادرید حالا احتمال جذب یک مدافع میانی جدید را بررسی کند.

سه گزینه اصلی رئال برای جانشینی داوید آلابا

به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید هیچ برنامه‌ای برای خرید زمستانی نداشت. هدف اصلی رئال حتی تقویت دفاع میانی برای تابستان پیش‌رو هم نبود و تنها آلفونسو دیویس قرار است برای سمت چپ جذب شود ولی با مصدومیت آلابا برابر ویارئال همه برنامه‌های رئال تغییر کرد.

1968083

مارکا نوشته است که با این وجود اینکه رئال یک دفاع وسط جدید در ژانویه جذب کند نیز قطعی نیست ولی تیم مدیریت ورزشی رئال اکنون این احتمال را بررسی می‌کند. 

1968166

ناچو و رودیگر تنها مدافعان میانی تخصصی رئال هستند و میلیتائو نیز تا اواخر اسفند شرایط بازی نخواهد داشت. اورلین شوامنی تنها گزینه‌ای در خط میانی است که می‌تواند در پست دفاع وسط بازی کند و این احتمال وجود دارد که رئال به شوامنی قناعت کند اما اگر بخواهد وارد بازار شود، سه گزینه را بیشتر مدنظر نخواهد داشت.

1968163

طبق ادعای مارکا، اصلی‌ترین گزینه آنتونیو سیلوا، پدیده و ملی پوش 20 ساله بنفیکاست که در جایزه پسر طلایی سوم شد و حالا قیمت او بسیار بالا رفته است. بنفیکا نیز به فروش گران‌قیمت بازیکنانش مشهور است.

1968165

گزینه بعدی لنی یورو از باشگاه لیل است که با 18 سال سن دیشب برابر پی اس جی درخشان کار کرد و توانست امباپه را تقریبا در زمین محو کند.

1968164

گزینه سوم رئال مادرید گونسالو ایناسیو از اسپورتینگ لیسبون است. مدافع 22 ساله‌ای که رشد درخشانی داشته و شاید از گزینه‌های روبرتو مارتینز برای یورو 2024 باشد.

در هر صورت تمایل رئال انتقال قرضی یک مدافع میانی با بند خرید است و البته هنوز قطعی نیست که برای این مهم وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها