کد خبر : 1987816 | 27 آذر 1402 ساعت 18:20 | 31.9K بازدید | 127 دیدگاه

پرسپولیس علیه اولیایی: خسته نشدید از این‌همه دروغ!

باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه‌ای علیه کاظم اولیایی و مصاحبه‌ای که او انجام داده بود واکنش نشان داد.

پرسپولیس علیه اولیایی: خسته نشدید از این‌همه دروغ!

به گزارش "ورزش سه" کاظم اولیایی عضو سابق کمیته بدوی مجوز حرفه‌ای آسیا در مصاحبه‌ای گفته بود پرسپولیس با مدارک دروغین آسیایی شد.
همین اظهار نظر باعث شد تا باشگاه پرسپولیس واکنش تندی نسبت به او نشان دهد و این سوال را مطرح کند که چرا این مدیر بازنشسته نمی‌شود؟

در این اطلاعیه چنین آمده است: «عضو پیشین کمیته بدوی صدور مجوز حرفه‌ای فوتبال ایران، بار دیگر اظهارات خلاف واقعی را مطرح کرده‌اند که نتیجه‌ای جز به اشتباه افتادن افکار عمومی و رسانه‌ها ندارد.

متاسفانه این رویه ایشان توقف‌ناپذیر به نظر می‌رسد و البته با توجه به مکتب فوتبالی که تحت تاثیر آن قرار دارند، شاید این نکته عجیبی نباشد، ولی وضعیت کنونی دیگر خارج از تحمل است و از این رو به خواست هواداران پرسپولیس و در جهت منافع فوتبال کشورمان این بار موضوع از طریق مراجع قضایی دنبال خواهد شد.

همچنین این سوال مطرح است که آقای اولیایی! خسته نشدید از این‌همه ادعای تکراری و کذب و طرح چندباره آن‌ها؟
احتمالا فراموش کرده‌اید در مقطع زمانی که شما این‌همه روی آن اصرار دارید، برخلاف آنچه مطرح کردید باشگاه پرسپولیس زیر نظر وزارت ورزش و جوانان باقی ماند و این استقلال بود که به وزارت اقتصاد و دارایی واگذار شد. وزارت اقتصاد و دارایی نیز این مسئله را آن زمان در نامه رسمی پذیرفت و تایید کرد.
آقای اولیایی چگونه می‌توانید همه چیز را به گونه دیگری جلوه دهید؟ نابودی پاس با آن پیشینه کافی نبود و تا به مراد دل خود در مورد پرسپولیس نرسید، هم آرامش ندارید؟
زحمات، شب بیداری‌ها و کار و فعالیت حتی در روز نخست نوروز را ما کشیدیم و تاوان پرداخت بدهی‌ها را بازیکنان و مربیان دادند تا پرسپولیس بتواند مجوز آسیایی خود را دریافت کند. هرچند در نهایت از غیب پیامکی رسید که تیم‌های غیرحرفه‌ای خاص می‌توانند قانون را با حمایت‌های خاص دور بزنند و سقف بودجه‌ای چون حرفه‌ای‌ها برای نقل و انتقالات داشته باشند!!
جل الخالق…
راستی؛ این قانون بازنشستگى مشمول شما نمى‌شود؟ انسان‌های کارآمد و مديران عامل زيادى در فوتبال كه اتفاقا دستاوردها و قدرت زيادى داشتند با قانون بازنشستگى رفته‌اند و سكوت كرده‌اند، اما شما با هيچ دستاوردى در دوران مديرعاملى در باشگاه محبوب خود و سِمت‌هاى بعدى و البته در مسند جديد همچنان هستيد و سكوت را فراموش كرده‌ايد. تريبون هم که در اختيارتان مى‌گذارند!

بولت پرسپولیسشما هم مثل بعضی دوستان فراموش كرده‌ايد كه وقتی سِمت و کرسی در فدراسيون مي‌گيريد، بايد بدون جانبدارى و بدون اتهام‌زنى به ديگر تيم‌ها انجام وظيفه كنيد؟ همانند يك هوادار، همچنان درگیر تعصبات رنگی هستید و اتهام مي‌زنيد؟

البته قانون بهترين پاسخ را به شما خواهد داد و باشگاه پرسپوليس از مراجع قضايى پيگيرى خواهد کرد. شايد سوءسابقه كيفرى باعث ورود نيروى جوان و لايق كه به‌خاطر مشغول به كار بودن بازنشستگان بيكار هستند در اين پست گردد.»

باید دید این بیانیه از سوی اولیایی و همکاران او در کمیته مدنظر با واکنشی مواجه خواهد شد یا خیر.

دیدگاه‌ها